Godkänd Konnyk1 | Medlemskap ansökning [Zevz]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Konnyk1

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: Konnyk1

Vad är ditt namn i verkligheten? Konny

Vad är ditt discord namn? Konnyk1

Vad är ditt födelsedatum? 21 Mars 2010

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Adam Karlsson och han föddes år 1998. Han hade både en bra uppväxt och en dålig det var lite blandat. Adam hade skilda föräldrar. När han bodde hos sin pappa var det bra han bodde i en stor villa där han pappa hade bra ekonomi och gjorde honom lite bortskämd, och när Adam var hos sin mamma var det lite dåligare hans mamma hängde med kriminella och hon Bode i en ful liten lägenhet. Adam hade dock bra vänner som hjälpte honom genom åren. år 2022 dog Adams pappa det var då Adam började med all kriminalitet. Adam ärvde sina pappas pengar så Adam drack alkohol och var full och allt. han köpte massa vapen bilar hus för hans pappas pengar. Sedan flyttade han till staden Unive utan hans mor. Han tyckte att det var en bra stad så han började bo där och nu är han en bra och duktig människa och tänker på allt han gjort och ångrar det stort tack vare denna stad och alla hans nya vänner speciellt Isak Kallberg som hjälpt honom när jag vart inflyttad i denna stad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra och rolig rp. Jag är en social erfaren och kreativ spelare . att jag kan bidra med roliga scenarion för båda parterna. Sedan kan jag dem mesta reglerna.
Jag kommer spela på denna servern 5-7 dagar i veckan om jag inte har personliga grejer att ta hand om. Jag anser även mig själv som en duktig rpare och kan driva fram scenarion och göra det roligt för båda parterna. Och lallar inte och jag förstör inte rpen.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska spela för att ha kul, även om jag förlorar ett scenario kommer jag inte bli arg . Jag tycker det är kul oavsett om man vinner scenariot eller förlorar. Ett exempel är att om man typ är på en polisjakt så ska man inte bara spela för att det är roligt och vinna utan man ska också ge motparten en chans också.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, det har jag. Rdm innebär att man dödar någon utan anledning, Vdm innebär att man använder sin bil som ett vapen och NLR innebär att man kommer ihåg vad som har hänt och vad man gjort när man har varit död.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag då jag har rpat i 1,5 år ungefär och har spelat mästadels på unive men även andra servrar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inte riktigt något jag kommer ihåg just nu tyvärr.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom