Nekad Knutsson | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Knutsson

Ny Medlem
Meddelanden
14
Trofépoäng
3
Användarnamn: Knutsson

Vad är ditt namn i verkligheten? kevin

Vad är ditt discord namn? @realknutsson

Vad är ditt födelsedatum? 17 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär en väldig rolig och målmedveten person hans mål i livet är att igenom det kriminella livet få så stor pondus som möjligt och bli väldigt omtalad, sammt känna så mycket pengar igenom det kriminella livet som möjligt. Min karaktär är en väldigt rolig person som alltid vill få folket att skratta och ha roligt sammt att han i framtiden vill hosta egna evenemang och bidra till välgörenheter runt staden, såklart är detta endast en täckmantel för hans kriminella aktiviteter hans mål är att bli en av dem största drog kartellerna i världen och bli en av dem mest omtalade smugglarna i världen. vad som händer här näst får man se och det är där mitt rollspelande kommer in för att förvärkliga min karaktärs drömmar där ingen förutom han själv kan stoppa han

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär min karaktär är rolig, målmedveten och har fötterna stadigt mot marken

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär min karaktär kan lätt bli arg och irriterad och kan få stora utbrott där inget betyder något

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med bra och roligt rollspel, jag har en hel del kunskap om just rollspel då jag har spelat på en hel del servrar även här och har även varit staff på alla servrar jag spelat på så har en hel del kunskap om just regler och hur rpn ska utföras på bäst sätt

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har en hel del tidigare erfarenheter om just rollsepl då jag har spelat på en hel del servrar tidigare har över 1000h på fivem och har nästan alltid rollspelat och har även varit staff på eb hel del servrar även här

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska inta alltid tänka på sig själv utan man ska spela så att alla har kul

Vad är suntförnuft för dig? suntförnuft är enligt mig den viktigaste regel inom rollspel med tanke på att man självklart måste tänka logiskt sedan tycker jag att i vissa scenarion kan man tona ner den för att det ska göra scenariot bättre eller om du har en väldigt bra anledning men som sagt man går inte fram till någon på torget som tillexempel och knivhugger personen framför stora folkmassor

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm (Random deth match) du ska inte döda någon utan gilltigt bakomliggande scenario, Vdm ( Vehicle death match) du ska inte använda ditt fordon som vapen suntförnuft logiskt tänkande

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Top Bottom