Intervju kisskent | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

kisskent

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? kisskent

Vad är ditt födelsedatum? 13 Februari 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer att heta Simon Andersson han är 1998 asså 36 år gammal och han bode i göteborg innan men nu bestämmer han sig för att flytta för att han inte gillade den staden men det var inte så bra i den staden för att det var mycket skjutningar och slagsmål han har en bror som han tycker om att vara med och dom tycker om att ha mycket roligt med varandra för att dom tycker om att vara kriminella tillsammans men en dag så kom det och då dog hans brorsa så nu så ska han försöka att hitta någon nya människa att vara med för att han bror har dött han blev skjuten. Han kommer att vara en kriminell kille men han kommer attt vara mycket snäll mot allt och alla för att han tycker om att vara med folk och hjälpa folk och han tycker inte om att bråka med folk. Han tycker också om bilar och han älskar snus är han utan snus i en timme så kommer han att dö

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Trevlig gillar bilar och tycker om att träffa nya människor och han tycker också om att vara kriminell

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Slarvig, glömsk, Lite envis

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra till hög RP nivå (inte lalla runt) och så kommer jag bidra en bra stämning i servern och följa alla regler i servern.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat Fivem i 4+år. Unive såklart de va nog den första sedan, swewave, velo, swedish knight mm.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Här är ett exempel: Typ att man inte ska vara självisk, man ska hjälpa andra så att båda får de bra, så det icke blir en dålig stämning. Så båda känner sig nöjda. Jag vill att båda ska ha roligt på servern.

Vad är suntförnuft för dig? Att man t.ex. tar en polisbil eller bara en vanlig bil framför folk utan att "skämmas" eller slåss på en allmän plats.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Viktigast spela efter suntförnuft men också fearrp,metagaming osv.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

sebbe0000

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
64
Trofépoäng
8
Godkänd och vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig, lycka till!

Top Bottom