Nekad killed by -_- | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

killed by -_-

Ny Medlem
Meddelanden
7
Trofépoäng
1
Användarnamn: killed by -_-

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199140997852/

Ditt Hex-ID eller BanID: steam:110000146608adc

Vad är din discord tagg? mina_namn.123

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? lulle!

Bild på banmeddelande: capture_250706_184502.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För de var Fear rp

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde från mitt gänghus jag är med narcos och vi har krig med askars jag körde han andra stannar brevid mig han säger hej och går ut och riktar..

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker på ett sätt ja och ett sätt nej de klart de är Fear rp men när man har skott säkra rutor och en bil som gör 0-300 3 sek så blir de ju lite så att man åker för man kan it bli skadad och man kan köra ifrån så ja och nej på den frågan.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag c-loggade en gång och blev bannad men då vistte jag inte att man inte fick lotta kroppar så jag dog och flera stog runt mig och jag hade typ 6 killo knark på mig så jag c-logga men har aldrig gjort sen des.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Gått ut tagit upp händerna och lyssnat på hans ord men de är de med loting också jag är rädd över för jag går oftast runt med mycket grejer och jag har varit med om sånt innan jag blev lotad och dem banna han men dem hitta ej minna grejer så jag gjorde en ledningsticket men dem stängde den så fick aldrig mina grejer så nästa gång gör jag bättre.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Svar ja tycker ni den inte så är de okej bara svara på den för då vet jag vad jag ska göra bättre på min nästa överklagan

lulle.08

Mod
Mod
Jobb Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
40
Trofépoäng
8
Nekad då du fortfarande ska värna om ditt liv även om den är skottsäker eller inte!

Top Bottom