Nekad kicke1939 | Permanent Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

kicke1939

Ny Medlem
Meddelanden
6
Trofépoäng
1
Användarnamn: kicke1939

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199571949685/

Ditt Hex-ID: steam:110000160105875

Vad är din discord tagg? kicke de vet du

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? novuz

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-12-02 161555.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag blev bannad för att jag hade fuskfiler i fivem när jag var inne på avena . jag glömde ta ut dom efter jag hade kört på nordix lall sen märkte jag att jag hade filen och orkade inte reloga men jag skjöt ingen det var bara att mitt sikte följde efter.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det är superlångt att förklara men novuz har klipp på allt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. NEJ. den var absolut inte felaktig det var mitt fel till 100%. jag skulle ha startat om men eftersom att jag inte gjorde de så fick jag ta mina konsekvenser

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har bara fått sv bans och dom har gått att prata om i support så att vi kommer fram till en lösning.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? JA! Jag hade kunnat starta om mitt fivem och tagit ur filen så jag hade kunnat undvika att bli bannad.jag hade även kunnat kola igenom alla mina filer innan jag gick ig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår. jag har även betalat gäng nu så jag hoppas den här överklagan går igenom. KAN INTE TA BILD PÅ BANNEN

.erik01.

Medlem
Meddelanden
31
Trofépoäng
8
Nekad - Ljuger i överklagan då du satt o aimbotade i flera timmar med dina fuskfiler. Du har även ljugit i fråga 11 då du har fått 7 bans i 1 vecka. Tycker att du borde ta en liten paus från servern och tänka över ditt beteende, två permanent avstängningar på en vecka är illa.

Top Bottom