Intervju Kevin1 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Kevin1

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? kingen7

Vad är ditt födelsedatum? 18 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Arben Krasniqi 20 år gammal växte upp i Tirana, Albanien. Hade en ganska tuff uppväxt i ett område där arbetslöshet och kriminalitet var vanligt. Gick aldrig klart skolan utan började tidigt hjälpa sin farsa med småjobb. När hans storebror flyttade till Sverige för några år sedan, drömde Arben om att följa efter för att hitta ett bättre liv.
När Arben fyllde 20 fick han chansen att komma till Sverige genom familjekopplingar. Han vill bygga ett nytt liv här, men han är fortfarande osäker på vilken väg han ska ta han vill tjäna pengar snabbt, men vet att både lagliga och olagliga vägar finns öppna.

Personlighet:
Lite misstänksam mot nya människor men lojal mot dem han litar på.
Har en stark vilja att lyckas, men kan bli otålig.
Gillar att vara social och umgås med folk med liknande bakgrund.
Har en viss stolthet över sina albanska rötter och kan bli defensiv om någon talar illa om honom eller hans kultur.

Mål:
lära sig svenska och hitta bra jobb inom bilmek för bilar är ett stort intresse
Hjälpa sin familj ekonomiskt, särskilt sina föräldrar i Albanien.
På längre sikt vill han ha en egen bil och kanske en egen liten firma.
Han är dock också öppen för att dras in i småkriminalitet om pengarna lockar.

Andra intressen som kan göra RP roligare:

Gillar snabba bilar meka och saker som race osv
Älskar att överdriva och berätta galna historier från Albanien även om dom inte alltid är sanna.
Hänger alltid på och är redo för saker när det händer oavsett vad.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Väldigt social och lojal när han lär känna folk, Målinriktad och arbetsvillig. Snabbtänkt och flexibel

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär argsint och impulsiv, gillar att ta risker, Naiv och lättlurad

Vad kan du bidra med till serverns RP? Eftersom jag spelar en albansk invandrare så kan jag bidra med en ny kultur, språkblandningar och traditioner som gör RP mer varierat. Min karaktärs bakgrund gör att jag kan skapa många olika scenarion och berättelser, både inom arbete, kriminalitet och det sociala. Det öppnar upp för utveckling åt flera håll och gör det lättare att bygga relationer och interaktioner med andra spelare på servern.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat lite förut med kompisar men inte så särkillt mycket.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att jag inte spelar för att vinna, utan för att alla ska ha roligt och få en bra upplevelse.

Vad är suntförnuft för dig? För mig är sunt förnuft att tänka efter före, visa respekt och fatta beslut som gör spelet roligt och bra för alla inblandade.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming: Det är förbjudet att använda information som karaktären inte kan veta från discord eller annat. Combat Logging: Man får inte logga ut eller lämna ett pågående scenario.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är rätt säker att jag har fått med det viktiga.

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,824
Trofépoäng
38

Granskar!​

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,824
Trofépoäng
38

Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.​

Top Bottom