Nekad Kartmeister | Temporär Ban Överklagan [Pringlich]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kartmeister

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199270544362/

Ditt Hex-ID eller BanID: 677068

Vad är din discord tagg? kartmeister_.

Vem var det som bannade dig? pringlich

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-08 121456.png

Varför tror du att personalen valde att banna dig? förmodligen för att de va en grabb som rikta på mig utan anledning o då stod han i vägen så jag körde ba fram för o it bli skjuter vilket jag hade gjort irl om de hade hänt.

Beskriv i detalj vad som inträffade precis innan du blev bannad: jag sov, igår runt 02:30 quitta jag o va it bannad o imorse när jag vakna var jag bannad.

Tycker du att bannen var felaktig, eller var det något du själv gjorde som orsakade den? Om du anser att den var felaktig, förklara gärna varför: aa de tycker jag, då jag körde över han som rikta på mig vilket dem flesta nog hade gjort, delvis var de bara han som rikta mot mig o stod framför bilen, därför tycker jag att den är felaktig.

Om du har blivit bannad här tidigare, beskriv vad som ledde till dina tidigare bans och på vilket sätt du har lärt dig något av dem: en 30 min ban igår runt 17-18 då en grabb rikta på min kompis så jag kom framför honom o döda han me en kniv då han aldrig riktade på mig.

Hur hade du kunnat göra annorlunda? nja inte direkt, hade jag backat o vänt bilen hade de nog skjutit så de va ju bättre att köra över grabben då jag aldrig blev skjuten.

Har du läst igenom våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Pringlich

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Meddelanden
27
Trofépoäng
1
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom