Godkänd Karlss11 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Karlss11

Ny Medlem
Meddelanden
9
Trofépoäng
1
Användarnamn: Karlss11

Vad är ditt namn i verkligheten? Karl

Vad är ditt discord namn? Karlss11

Vad är ditt födelsedatum? 12 September 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lalle i förnamn och kalle i efternamn och han växte upp i en vanlig svensk familj med 2 hundar och två föräldrar som hade en väldigt bra relation och hade väldigt mycket egen tid så att jag blev lämnad själv med mina två hundar. Mamma och pappa var nästan aldrig hemma och hade nästan igen kontakt med mig hemma i huset. Mina två hundar dog av sjukdom. Jag blev deprimerad och styrdes åt den kriminella sidan och började sälja droger för att kunna få mat på bordet. Hans mål är att fixa upp sitt liv och skaffa ett seriöst jobb och skaffa nya vänner.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Social, Trevlig, självsäker

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Lyxig livsstil, Köper mycket, lever galet

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ett roligare rollplay som en laglydare

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte vinna ett scenario för sig själv utan vinna ett scenario för ett roligare Rp

Vad är suntförnuft för dig? Realistiskt tänkande

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm, innebär att man inte för skjuta någon utan någon rimlig andledning, vdm, som innebär vehicle death match vilket är att man ännvänder sitt fordon som vapen vilket man ej får.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Är ganska ofta online spelar bara på en server

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,837
Trofépoäng
38
Granskar!

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,837
Trofépoäng
38
Godkänd skriftlig ansökan, du har 72h på dig att ta muntlig, lycka till!
:avena:

Top Bottom