Nekad KALLEBALLE | Medlemskap ansökning [sven bodin]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KALLEBALLE

Ny Medlem
Meddelanden
5
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? william

Vad är ditt discord namn? hot_daddy0104

Vad är ditt födelsedatum? 28 April 2010

Berätta om din karaktär. han heter kalle svensson, han växte upp utan en pappa, han växte upp i en väldigt svår miljö, han var som tur bra i skolan

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär ,trevlig,lojal,bra på att lösa saker

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär jag har svårt med tjejer, lite aggresiv, gillar inte andra mäniskor

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidra med bra energi och ett seriöst RP jag går inte runt och lallar utan jag är seriös och vill verkligen komma in i staden som min karaktär Alicia Carlsson och va somsagt seriös och följa reglerna som finns.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har ganska mycket erfarenhet jag har spelat på olika servrar i några år

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag kanske inte alltid vinner i ett scenario att jag inte kringgår ett scenario, alltså som ett exempel att jag loggar ut ifall jag blir arresterad av polisen för att inte förlora någonting

Vad är suntförnuft för dig? sunt förnuft är att använda erfarenhet och logik och erfarenhet och ta kloka beslut som är bra både för mig och andra

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM Dödar någon utan anl. VDM Använder sitt fordon som ett vapen. Copbait Försöker få polisens uppmäksamhet.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag hoppas verkligen att jag blir godkänd

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom