Nekad KALLEBALLE | Medlemskap ansökning [reald1zzy]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KALLEBALLE

Ny Medlem
Meddelanden
5
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? hot_daddy0104

Vad är ditt födelsedatum? 28 April 2010

Berätta om din karaktär. Min karraktär Kalle Svensson, Kalle Svensson växte upp i fattigdom han hade de väldigt svårt när han var yngre, hans far var en alkholist efter att hans mamma dog i en bil krash. Kalle hade inte så mycket mer val än att flytta till fosterhem. Kalle har alltid gjort dumma saker i sitt liv, han har snattat från affären, slagits massor, bränt upp papperskorgar men har fortfarande ett fint hjärta. Kalle har letat hem länge men har levt på gatan nu i några år. Kalle vill bara få ett bra liv och de är de han söker just nu. Han vill bli framgångrik, känd och rik.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär snäll,trevlig och rolig

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär svårt med tjejer. svårt att lära sig. gillar inte andra människor

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp hjälpa avena att växa ännu mer och hjälpa servern och staffsen om jag ser nån t.ex bryta mot avenas regler.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har ganska mycket erfarenhet jag har spelat på olika servrar i några år

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara spelar för sig själv utan låter även motståndaren ha bra och roliga scenarion.

Vad är suntförnuft för dig? Sunt förnuft är att jag behandlar situationen som jag hade gjort IRL. Till exempel, ifall någon drar en pistol och siktar på mig så gör jag vad personen säger istället för att försöka springa ifrån.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM: Dödar någon utan anl VDM: Använder sitt fordon som ett vapen Copbait: Försöker få polisens uppmäksamhet

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Massi

Aktiv Medlem
Meddelanden
244
Trofépoäng
18
Granskar

Massi

Aktiv Medlem
Meddelanden
244
Trofépoäng
18
Godkänd skriftlig ansökan, du har 72h på dig att ta muntlig, lycka till! <:avena:1271204800402423808>

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom