Godkänd Kalle12 | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Kalle12

Ny Medlem
Meddelanden
11
Trofépoäng
1
Användarnamn: Kalle12

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199613068072/

Ditt Hex-ID eller BanID: 432305

Vad är din discord tagg? Larry

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? User222

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-17 171429.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet själv varför jag har blivit bannad och indragen Krim men tycker ej att jag bodde ha fått indragen krim för att jag inte sa aj eller något när jag krashade jag glömde bort att jag behövde säga att jag fick ont och såna saker jag ber om ursäkt jag tänkte inte på de.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. De som hände exakt innan de vi gjorde va att vi skulle köra till en bärgare och hämta en sak i hans bil sen krasharde vi men fick inte en svart skräm och då tänkte jag inte på att säga aj eller något men vi fortsatte att åka till bärgaren sen efter han hade tagit ut de han skulle sa User222 att hoppa support

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Om de var en felaktig ban eller inte jag tycker att de är de inte är en felaktig ban men tycker att de är en felaktig indraget Krim så jag kan stå för bannen men vill jätte gärna inte bli av med min Krim har spelat på server snart 2 veckor de var första servern jag spelade på har tyckt att de har varit jätte kul, Och jag gömde säga aj är bara lite trött för spelar hela tiden.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad innan men dom flesta har varit felaktiga bans har kanske haft 2 eller 1 ban tidigare som inte har varit felaktiga banns

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade jag kunnat gjorde något annorlunda ja jag hade kunnat säga aj hoppa ut ur bilen och svimma kunnde ha roll spelat mycket bättre tänkte bara inte på de för vi skulle till bärgaren och vi vill komma dit snabbt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja de är jag medveten om

Top Bottom