Användarnamn: Kalle12
Vad är ditt namn i verkligheten? wilton
Vad är ditt discord namn? coco_rust
Vad är ditt födelsedatum? 15 Juni 2000
Berätta om din karaktär. Kalle Svensson, Jag va uppväxt i Göteborg jag flyttade för jag blev mobbad i skolan så jag flyttade. Jag har intressen för bilar, Jag blir glad om jag får gratis taxi. Jag kan bli arg om någon slår mig. Mina fromtidsplaner är att skaffa en tjej och få barn o ha ett bra jobb
Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Stark, Liten, rolig
Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär inte long, inte snabb, dålig på att köra
Vad kan du bidra med till serverns RP? att alla ska ha kul och jobbar bra!
Har du någon erfarenhet inom rollspel? nej men kan lära och vet reglerna
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? tänka på båda personerna
Vad är suntförnuft för dig? man tänker bara på sig själv och inte andra
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Copbait, RDM, VDM, Metagaming, Powergaming, Combat Logging, social RP, Sunt Förnuft, NLR
Heter du samma på discord som på steam? Nej
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag är glad och vill gjärna bli medborgare i denna stad!
Vad är ditt namn i verkligheten? wilton
Vad är ditt discord namn? coco_rust
Vad är ditt födelsedatum? 15 Juni 2000
Berätta om din karaktär. Kalle Svensson, Jag va uppväxt i Göteborg jag flyttade för jag blev mobbad i skolan så jag flyttade. Jag har intressen för bilar, Jag blir glad om jag får gratis taxi. Jag kan bli arg om någon slår mig. Mina fromtidsplaner är att skaffa en tjej och få barn o ha ett bra jobb
Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Stark, Liten, rolig
Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär inte long, inte snabb, dålig på att köra
Vad kan du bidra med till serverns RP? att alla ska ha kul och jobbar bra!
Har du någon erfarenhet inom rollspel? nej men kan lära och vet reglerna
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? tänka på båda personerna
Vad är suntförnuft för dig? man tänker bara på sig själv och inte andra
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Copbait, RDM, VDM, Metagaming, Powergaming, Combat Logging, social RP, Sunt Förnuft, NLR
Heter du samma på discord som på steam? Nej
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag är glad och vill gjärna bli medborgare i denna stad!