Inaktuell JUST GAXXO | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JUST GAXXO

Medlem
Meddelanden
33
Trofépoäng
6
Vad är ditt namn i verkligheten? seddin

Ange ditt födelsedatum: 1 Februari 2000

Ange ditt Discordnamn: gaxxo47

Berätta kortfattat om dig själv: jag heter seddin 17 år gammal gillar att spela speciellt på denna servern har spelat avena ett tag nu ochb jag tycker det är väldigt roligt men jag vill testa på nått nytt så varför inte bli en staff.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 12 00 på morgonen till 03 00 oftast

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? 1 månad och nån vecka

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag vill testa på nått nytt och jag tror även det behövs nya staffs.

Vad är din uppgift som Staff? beroende på vad jag ska göra. T.ex tar jag hand om donationer så ska jag hjälpa de som vill betala nånting t.ex om de vill köpa nån import bil eller köpa Krim mm. Eller om jag tar hand om support så ska jag hjälpa de som behöver hjälp t.ex nån som inte har följt reglerna och personen vill anmäla personen då ska jag hjälpa den personen som har anmält.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Som Staff vill jag bidra med en positiv och hjälpsam attityd. Jag tycker det är viktigt att alla känner sig välkomna, oavsett om de är nya eller har varit med länge. Jag är bra på att lyssna, vara lugn i jobbiga situationer och hjälpa till när någon har frågor eller problem.
Jag vill också vara en person man kan lita på – någon som följer reglerna själv och ser till att andra också gör det på ett rättvist sätt.

Hur hanterar du stressiga situationer? När det blir stressigt försöker jag ta det lugnt och inte stressa upp mig. Jag fokuserar på en sak i taget och löser problemet så gott jag kan. Jag försöker tänka klart och inte låta känslor ta över.
Om det är mycket på en gång så gör jag det viktigaste först. Och om jag behöver hjälp, så tvekar jag inte att be någon i teamet. Jag tror att man löser det mesta bättre om man samarbetar och håller sig lugn.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Vilka områden inom staff-teamet är du intresserad av att arbeta inom? Servervakt, Support

Finns det något av de nämnda områdena som du inte vill jobba inom? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom