Nekad JOJO | Medlemskap ansökning [Nario]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JOJO

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: JOJO

Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Vad är ditt discord namn? JOJO

Vad är ditt födelsedatum? 15 November 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Simon robertsson, 24 år, han är uppväxt i en förort där det var mycket kriminella handlingar. simon hade en svår fast ändå lätt uppväxt då i samhället han levde i var inte det bästa för barn men simon var mycket social och fick lätt vänner men tyvärr så var inte allt så bra så simon var i tidig ålder inblandad i olika kriminella handligar bland olika nätverk, vid 14 års ålder så tog polisen honom in till stationen där han blev arristerad i ett butiksrån bland äldre kriminella, simon blev åklagad till hbb hem är han fick flytta runt i olika familjer för att försöka vända på sitt liv. När Simon var 20 år så flyttade Simon till en ny stad för att försöka få en ny start staden hette Unive city Simon blev snabbt populär bland folk och fick ett bra stabilt jobb, HAn var redo för att göra allt för sin framtid och ha ett bra liv men tyvärr gick inte allt så bra som Simon ville. Simon hade en dålig period av sitt liv efter att ha flyttat för allt blev så stressigt för han, under den perioden så tog Simon droger och sedan dess gick allt åt söder igen.2

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en hög nivå av rp som är mycket social rp och bra scenarion där alla ska ha det roligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att alla i ett scenario ska vara glada och tycka att scenariot är bra får bägge sidor

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst och är redo på att följa de ett par exp- rdm random death match innebär att man dödar någon utan anledning-vdm vehicle death match är när man använder ett fordon som vapen-meta gaming är när man pratar utanför spelet för att få övertag under scenarion och generellt i servern-fear rp är att du ska värna för ditt liv tex ifall någon håller vapen imot ditt huvud.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har en del erfarenhet gällande rp då jag har spelat på vation unive strive gamla avena som då var valon och centic.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? vne riktigt allämt postiv antar jag

Nario

Ny Medlem
Meddelanden
19
Trofépoäng
1
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom