Nekad Johannes313 | Medlemskap ansökning [Pergusonrose]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Johannes313

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Johannes Nilsson

Vad är ditt discord namn? JahamasInBahamas

Vad är ditt födelsedatum? 30 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Åke Falk har ett stort intresse för Polismyndigheten. Uppväxt i en Statsmiljö med en bror och en singel mamma nu bor han med sin bror i en lägenhet, Han har inte varit så förtjust i skolan, och har inget super jobb, Han har inte många vänner men en bror vid namn Örjan Falk. Örjan och Åke kommer att försöka utforska och uppleva staden. Åke gillar att kolla in coola bilar specifikt polismyndighetens bilar och des sirener, därför har Åke många känslor för polisen, lagar och Örjan. Just nu jobbar Åke lite här och där när det behövs men i framtiden skulle han vilja jobba inom polismyndigheten med sin bror

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär ser till att saker är rätt, Snäll och Trevlig

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Lätt irriterad, Dåligt tålamod och lat

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga stunder och har mycket tid på min fritid. Ett seriöst rollspel. Jag har också tänk över min karaktär då han utvecklas mer över tiden när han blir tryggare i staden. Jag kommer rollspela på ett bra sätt då jag stannar i ett polis stopp eller om jag bli rånad.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag spelade för ett tag sedan kanske i något år på andra servrar men vill komma tillbaka till det nu igen.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Enligt mig betyder det att jag inte ska vinna varje scenario och jag lyder åder om jag blir t.ex. rånad eller kidnappad. Så att det inte blir en dålig stämning.

Vad är suntförnuft för dig? jag tänker att det är då jag tänker mig att jag är i samma situation i verkligheten och tänker ut vad jag skulle gjort då så jag inte bara springer iväg till exempel .

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM: man får inte döda utan anledning, VDM: Man får inte döda andra med fordon, COPBAIT: Att inte försöka få polisen efter dig eller få deras uppmärksamhet utan andledning.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en trevlig grabb att spela rollspel med

Top Bottom