Inaktuell joar | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

joar

Medlem
Meddelanden
27
Trofépoäng
1
Användarnamn: joar

Vad är ditt namn i verkligheten? joar

Ange ditt födelsedatum: 17 Juni 2025

Ange ditt Discordnamn: nicepasta

Berätta kortfattat om dig själv: jag är en kille på 14 bast som gillar att rp och fiska är typ det .och är mogen .

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? från 12:00 till 23:00

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? 4 månader

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag tror att jag skulle passa bra som staff eftersom jag är ansvarsfull, hjälpsam och alltid försöker skapa en trevlig miljö för alla. Jag är bra på att lösa problem, hålla ordning och se till att reglerna följs på ett rättvist sätt. Dessutom gillar jag att hjälpa andra. Och jag vet hur man ska hantera sin staff roll också.

Vad är din uppgift som Staff? an ska kunna hjälpa till med servern så att det inte blir för mycket lall osv och det är väldigt viktigt att kunna vara proffisonell så att folk kan förstå vad man säger. Man ska även kunna lyssna väldigt bra på folk och vad dem tycker.

Vad kommer du att bidra med som Staff? ag kommer att bidra med väldigt väldigt mycket staff arbete hos er och kommer även bara rpa normalt i ungefär 30 min till 1 tim men mest staff arbete för det behövs kommer även bidra till en väldigt bra support service IG och i discord!

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag bara tar det lugn, andas, tar en sak åt gången så att jag kan lugna ner mig. Sedan så lyssnar jag på både parterna i t.ex ett support ärende där två personer är osams!

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Servervakt

Ansvarsområde 2: Medlemskap

Top Bottom