Godkänd jannis2241 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

jannis2241

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: jannis2241

Vad är ditt namn i verkligheten? olof

Vad är ditt discord namn? jannis._.0

Vad är ditt födelsedatum? 12 Februari 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter janne eriksson och är 28 år gammal. Han har haft det väldigt svårt med sitt liv. Båda hans föräldrar var alkoholister och missbrukare, dom hade mycket med droger och alkohol att göra. En dag när han var 8 år gammal och kom hem en vanlig dag från fotbollsträningen en onsdag kväll så skulle han laga lite käk till kvällsmat. Han var väldigt van att göra sin egna mat och han fick göra allting själv, hans kompisar fick lagad mat av sina föräldrar men det fick inte janne. janne gick in i vardagsrummet för att ta av sig sina fotbollskläder och byta om, där han såg sina föräldra ligga mördade med blod överallt. Han fick panik och blev helt förkrossad, han ringde 112 och berättade vad som hade hänt. Han bara satt bredvid dom och grät. Efter det ögonblicket så ville han ändra sitt liv helt. Han ville hjälpa människor han ville att det aldrig skulle vara ett barn som ringde 112 igen, för att deras föräldrar blivit mördade eller liknande. Han hade det ganska lätt för sig i skolan, men var dålig på att få vänner. Det var inte förrän efter grundskolan som han började få vänner. Efter sin gymnasietid så ville han resa bort och glömma allt som har hänt, så han reste iväg till Mexiko. Hans nya liv i Mexiko började bra och han fick jobb som kassör ganska snabbt. Han blev mycket omtyckt på sitt nya jobb. Efter ett tag i Mexico så träffade han sin största kärlek. Han kunde inte ha varit lyckligare, med den lyckan skulle inte räcka för alltid. Efter 2 år i Mexico så blev han indragen i ett gisslandrama, på väg hem från jobbet. Han skulle gå in på en bank och ta ut pengar för att köpa en present till sin flickvän, för att fira 1 år tillsammans. Istället för att få ta ut pengar blev använd för att några banditer skulle råna pengar från just den banken, men de misslyckades. Han kände sig som en hjälte efter att han hjälp till att stoppa dem. När han kommit hem till sin tjej så upptäckte han att hon hade varit otrogen mot honom. Han tyckte det var nog, han skulle inte låta det hända mer hemska saker i Mexico, så han flyttade efter några månader. Nu har han återvänt till Sverige och ska göra allt för att bli någon som verkligen kommer hjälpa människor. Han försökte omvandla sina händelser i livet(både dåliga och bra)

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär rolig snäll modig

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär agritionsproblem kriminell klivare

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med ett positivt klimat och att sprida glädje. Jag kommer även alltid att jobba hårt på mina arbetsplatser och det jag tycker är kul på servern. Jag kommer alltid att vara trevlig och snäll.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? yes har typ 1700 tiimmar på fivem och 1500 av de är bara rp

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? ? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att en person går in i rollen av en karaktär eller agerar på ett sätt som främjar motståndaren eller den andra sidan i en situation eller konflikt som händer på servern

Vad är suntförnuft för dig? de är typ logiskt tänkande man ska göra det man skulle ha gjort irl t,ex inte skjuta nån på torget man kanske ska skjuta nån på en privat plats typ i paleto elr skog

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm dödar nån utan anledning vdm kör på nån powergamin ska rpa på skador t,ex om jag crashar med en bil så ska jag rpa pp skador genom att skriva t,ex /me svimmat /me ont i nacken

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ne

Top Bottom