Godkänd Janne_2 | Medlemskap ansökning (Xeyz)

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Janne_2

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Janne_2

Vad är ditt namn i verkligheten? Alfred

Vad är ditt discord namn? Nielsen

Vad är ditt födelsedatum? 21 April 2024

Berätta om din karaktär. Det är Maths Larsson han bor i en liten by högt upp i sverige. Han har haft en ganska jobbig uppväxt och en bakgrund med en släkt som inte har varit så snälla mot mig och när jag var 8 år så fastna jag för ett stort intresse för bilar och jag älskade att vara ute i garaget för pappa varit där hela tiden typ och det var han som var snällast mot mig och ville verkligen allt med mig. Sen när jag blev 15 kom jag med i gäng och var med i gäng och hade verkligen tuffa tider men sen i 20 års åldern kom jag tillbaka till mitt riktiga liv och var tillbaka på mitt gamla bil intresse som jag alltid har haft. Vet inte vad jag har för framtids planer men jag har ganska fina känslor och tänker mycket på det jag gör.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Att han vill att alla ska ha kul, sprida glädje, och ganska rolig med bekvämt folk

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Kan bli ganska sur lätt, Gillar inte när folk ljuger. kan vara lite dryg ibland

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att utveckla den och att den ska bli bättre en vad den är nu

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nja inte jättemycket, är typ nybörjare på fivem

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska behandla folk så man får en balans mellan sig själv och alla andra personer för att man inte bara ska tänka på sig själv.

Vad är suntförnuft för dig? Att man har ett logiskt tänkande och att man använder sig utav en utgångspunkt som man ska använda när man spelar rollspel. Och man ska helst använda sitt egna omdöme för att man ska kunna fatta beslut som är rimliga och rättvisa för en kul och rolig och realistisk rp

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Man får inte va karaktärer som bara springer runt och lallar på servern utan bakgrundshistoria. 2 Om man ska spela kriminell måste och det man vara godkänd för och det har man genom en kriminell roll. 3. Ifall man spelat som polis får man inte bli kriminell sen och om man varit kriminell får man inte vara polis efteråt.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Lemy

Mod
Forumpersonal
Mod
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,087
Trofépoäng
38
Status