Godkänd Janne7447! | Permanent Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Janne7447!

Ny Medlem
Meddelanden
20
Trofépoäng
1
Användarnamn: Janne7447!

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/qqsqsqsqs/

Ditt Hex-ID eller BanID: steam:11000016d22a1b9

Vad är din discord tagg? janne7447

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? banditen

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-21 182358.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet inte vrf på dcn men vdmen vet jag, jag körde till mitt gänghus i ganska snabb hastighet, och då kommer den här nakenbanditen från ingenstans och när mitt spel laggade sönder och jag var inte ens medveten om att han var framför mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde till mitt gänghus och mitt spel laggade skitmycket och så körde jag över honom när jag var omedveten om det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. en felaktiv ban för jag visste inte att jag körde över honom men jag hade inget att tyda att det var så

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad innan men kommer ej ihåg dem bansen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat sakta ner dära och köra lungare.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Ghost.1

Välkänd Medlem
Meddelanden
260
Trofépoäng
18
+++rep borde bli unban + det var en lång tid och han har inte gjort nåt

Enzo

Admin
Forumpersonal
Admin
Staff Manager