Nekad Janne7447! | Permanent Ban Överklagan [.adde_]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Janne7447!

Ny Medlem
Meddelanden
20
Trofépoäng
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/qqsqsqsqs/

Ditt Hex-ID eller BanID: steam:11000016d22a1b9

Vad är din discord tagg? janne7447

Vad är det för typ av avstängning? Server, Discord

Vem var det som bannade dig? adde

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-28 231433.pngSkärmbild 2025-07-28 231118.png

Varför tror du att personalen valde att banna dig? Jag fick en permanent avstängning på grund av att jag använde fusk och tog en bild med det i spelet. Denna händelse har varit en viktig läxa för mig. Den visar vikten av att aldrig fuska och alltid respektera både spelregler och serverägare.

Beskriv i detalj vad som inträffade precis innan du blev bannad: Jag blev permanent avstängd efter att ha använt ett fusk i spelet och tagit en skärmdump medan det fortfarande var aktivt. Staffsen såg sedan denna bilden och använde den som bevis, vilket resulterade i min avstängning.

Tycker du att bannen var felaktig, eller var det något du själv gjorde som orsakade den? Om du anser att den var felaktig, förklara gärna varför: Trots att bannen kan verk självklar, vill jag klargöra att det aldrig var min avsikt att bryta mot reglerna. Jag hanterade situationen på ett olämpligt sätt, och insåg inte vilken påverkan det skulle ha. Jag ber om en ny möjlighet...

Om du har blivit bannad här tidigare, beskriv vad som ledde till dina tidigare bans och på vilket sätt du har lärt dig något av dem: Blev bannad två gånger av svban sedan en gång jag råkade vdma någon utan att jag visste om det

Hur hade du kunnat göra annorlunda? Jag kunde ha väljat att inte använda fusk alls. Det var ett dåligt beslut som jag ångrar nu. Jag borde också ha reflekterat innan jag tog en bild bilden, eftersom det visade brist på vad jag kan om avenas serverregler och gemenskapen.

Har du läst igenom våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yep

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom