Nekad Janne7447! | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Janne7447!

Ny Medlem
Meddelanden
20
Trofépoäng
1
Användarnamn: Janne7447!

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad heter du på discord? Janne7447

Ange ditt födelsedatum 11 Mars 2010

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? ag har alltid haft en passion för att hjälpa till och skapa en trygg och välordnad atmosfär på servern. Jag uppskattar att ha saker i ordning och trivs med att kommunicera med spelarna för att säkerställa att alla känner sig välkomna. Att vara ansvarig för medlemskapet är därför en roll jag verkligen ser fram emot.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag är en ansvarsfull och strukturerad person som lätt samarbetar med andra. Jag uppskattar tydlig kommunikation och har tålamod när det krävs, egenskaper jag anser vara avgörande i den här positionen. Jag ser fram emot att bidra till att skapa ett bra community och medlemmar som vet vad rp handlar om

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag anser att det är viktigt att alltid bemöta andra med respekt, tålamod och förståelse, oavsett vem man kommunicerar med. Att lyssna noga, agera professionellt och undvika att döma någon i förväg är avgörande. Eftersom alla individer är unika måste man vara öppen, tydlig och empatisk.

Hur skulle du vilja bidra till och forma innebörden av att vara medlem på Avena? Som ansvarig för medlemskap strävar jag efter att skapa en inbjudande och säker inbjudan för server och för både nya och nuvarande medlemmar. Mitt mål är att klargöra innebörden av medlemskapet i Avena genom att fokusera på klar kommunikation.

Vilka krav tycker du att medlemmar på Avena bör uppfylla? Jag anser att medlemmar i Avena bör leva upp till vissa grundläggande krav, inklusive respektfullt bemötande, mognad och ansvar. Det är avgörande att man följer serverns regler, uppvisar en bra rollspelsanda och bidrar till en positiv atmosfär.Jag uppskattar också när medlemmar är mottagliga för feedback, samarbetar med andra och ständigt arbetar på att förbättra både sina egna färdigheter och gemenskapen i stort. En bra medlem representerar Avena på ett sätt som förstärker serverns rykte och samhälle.

Vilket ansvar anser du att du skulle ha om du var Medlemskap Ansvarig? Som ansvarig för medlemskapet anser jag att det är mitt uppdrag att säkerställa att varje ny medlem som tas in i Avena delar gemenskapens värderingar och upprätthåller den standard som behövs för att göra en positiv insats. Det innebär att noggrant utvärdera ansökningar, upprätta en tydlig och rättvis bedömningsprocess samt att kommunicera klart och tydligt med både nya och befintliga medlemmar.Jag skulle också åta mig ansvaret att övervaka medlemmarnas utveckling över tid, tackla eventuella problem eller konflikter relaterade till medlemskap och vara en lättillgänglig kontaktperson för frågor inom detta område.Sammanfattningsvis handlar det om att bygga en trygg, inkluderande och högkvalitativ medlemsstruktur som stärker Avenas gemenskap och dess tillväxt.

Hur ser din nuvarande aktivitetet ut? Just nu är jag aktiv på servern och fokuserar på att vara en del av communityt. Jag är ofta online, engagerar mig i RP och hjälper gärna nya spelare om de har frågor eller behöver stöd. Jag strävar efter att bidra till en positiv spelupplevelse och är redo att ta ett större ansvar för att stötta medlemskapet och strukturen på servern.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Avena i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

Sjödin

Mod
Forumpersonal
Mod
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
439
Trofépoäng