Godkänd JamieW | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JamieW

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Jamie Wallen

Vad är ditt discord namn? jammew7

Vad är ditt födelsedatum? 9 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adam Larsson och är en kille som är född år nionde April 2004. Han hade en tuff uppväxt och hade det jobbigt i skolan på grund av sin adhd. hans pappa Jobbade som rörmokare men en gång på väg hem från jobbet så omkom han i en bilolycka när Adam var 5 år så han hade bara sin mamma. Hans mamma jobbade som bilförsäljare så därför är Adam ganska intresserad av bilar. Eftersom Adam inte hade sin pappa kvar så var han ganska ledsen och han hade inte så jätte bra betyg så kom han inte in på gymnasiet så han började jobba på ica i ungefär 2 år och sen slutade han där för att det inte var något för honom. Sen dess har han levt på bidrag så just nu är han arbetslös. Hans drömjobb är att kanske jobba som bilmekaniker.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär lugn, Hjälpsam trevlig

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär lite blyg, lite lätt provocerad och kan bli lite aggressiv om folk är alldeles för otrevliga

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en hög rp nivå och inte bara tänka på mig själv så att bara jag vinner utan jag kommer att hjälpa folk om dom behöver hjälp men det beror också lite på vad det är.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag är ganska ny inom rp men jag har testat lite på unive

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska tänka på sig själv och sin egen vinst utan att man ska låta motpartens ha kul och rpa också för då blir det mycket roligare om man spelar med.

Vad är suntförnuft för dig? Att man ska göra det man gör i verkligheten och tänka logiskt och göra det som känns rätt

Kan du ge exempel på några av serverns regler? powergaming, combat logging och fear rp

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är ganska ny inom rp och så men jag kommer följa alla regler och rpa på ett bra sätt och ha kul

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom