Nekad JamieW | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JamieW

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Jamie Wallen

Vad är ditt discord namn? jammew7

Vad är ditt födelsedatum? 9 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Adam Larsson, Han hade det ganska tufft och var ganska busig och lite vild när han var liten och han hade inte riktigt dom bästa betygen, han är intresserad av bilar och motorcyklar, han är ganska lugn men är också lite frustrerad över att han inte har fått något jobb i framtiden hoppas han på att få en fin bil

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär lugn, glad och trevlig

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär lite blyg, lite lätt provocerad och kan bli lite aggressiv om folk är alldeles för otrevliga

Vad kan du bidra med till serverns RP? hög rp nivå och ett vanligt civilt liv men kanske kan begå ett brott ibland också

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag är ganska ny inom rp men jag har testat lite på unive

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte bara spelar för att vinna och inte bara för sin egen fördel

Vad är suntförnuft för dig? att man beter sig som om det vore på riktigt och gör det som känns rimligt

Kan du ge exempel på några av serverns regler? powergaming, combat logging och fear rp

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är ganska ny inom rp och så men jag kommer följa alla regler och rpa på ett bra sätt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom