Nekad James0121 | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

James0121

Ny Medlem
Meddelanden
12
Trofépoäng
3
Användarnamn: James0121

Vad är ditt namn i verkligheten? James Pettersson

Ange ditt födelsedatum: 21 Januari 2011

Ange ditt Discordnamn: _james014_

Berätta kortfattat om dig själv: Jag heter James och är 14 år gammal och är en positiv grabb som gillar och spela, jag gillar även att vara ute med mina kompisar och ha kul och spela fotboll på fritiden, Jag går i 7an börjar 8tan och ja de är vad jag vill säga typ vill inte gå in på direkta detaljer om mitt liv!

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 5-6 timmar om dagen på vardagar kanske, och nästan hela dagen på helger

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Jag var medlem på avena för ungefär 1-2 månader sedan och hade varit det i 3-4 månader men valde att säga upp mina roller och vill börja på en ny server för att testa på men ansökte nu igen för 2 dagar sedan ungefär!

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag ansöker som staff på Avena för att jag har märkt att det har varit ganska mycket lall, och även c logg, visst jag kan ta klipp och visa staffsen men lättare och ha deras id på hela tiden så man kan banna dem direkt, jag tycker det är väldigt tråkigt när folk c loggar och lallar, specielt när man jobbar på polismyndigheten, så jag vill även hjälpa till mycket för servern och att jag hjälper mina kollegor så dm inte tycker det är tråkigt när dem är i tjänst!

Vad är din uppgift som Staff? Att jag vill uppnå att spelarna och även dem andra staffsen tycker om mig, jag vill även förbättra servern så mycket som det bara går, få bort alla äckliga lallare och dem som c loggar och begår andra regel brott för jag vil bara det bästa!

Vad kommer du att bidra med som Staff? Hjälpa servern så mycket som det bara går! Jag kommer även bidra till att vara aktiv mycket och specca mycket så att det inte är så många lallare inne för det är dem som förstör mest!

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag kan hantera dem ganska bra skulle jag säga tillexempel ifall två personer skulle hålla på och skrika och vara stressfulla i ett support ärende skulle jag hantera den situationen väldigt bra och lugna ner dom så dem inte skriker på varandra!

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Medlemskap

Ansvarsområde 2: Jobb

Enzo

Admin
Forumpersonal
Admin
Staff Manager
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,029