Godkänd James0121 | Temporär Ban Överklagan [Lemy]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

James0121

Ny Medlem
Meddelanden
12
Trofépoäng
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/SwedishPankaka/

Ditt Hex-ID eller BanID: 879449

Vad är din discord tagg? _jamesp014_

Vem var det som bannade dig? Lemy

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-06 212049.png

Varför tror du att personalen valde att banna dig? Jag tror han bannade mig för när jag körde igenom torget i ganska hög fart så krockade jag in i ett buss stopp typ och rpade inte på skador jag har en förklarning till varför jag inte rpade på skador men förstår att jag gjorde fel!

Beskriv i detalj vad som inträffade precis innan du blev bannad: Jag körde från en bank för jag hade sålt droger, jag la in pengar på banken sedan ringer någon mig för jag jobbar på Mekonomen! Han ber om att få köpa rep kits av oss så jag skulle ta ut några ur min bil!! Då körde jag till bärgaren men märkte snabbt att bilen med rep kits var vid torget Garage, jag valde att åka dit och krockade in i en buss station, sedan så rpade jag inte på skador för att jag hade skrikit massor så min morsa hade blivit arg på mig och min lilla syster skulle lägga sig nu så fick inte vara högljud och då valde jag att inte rpa på skador då jag tänkte att det inte var några i närheten och så tänkte jag på att jag kommer få skäll för att jag pratar högt för min syrra skulle sova!

Tycker du att bannen var felaktig, eller var det något du själv gjorde som orsakade den? Om du anser att den var felaktig, förklara gärna varför: Nej det var inte en felaktiv det var jag som gjorde fel!

Om du har blivit bannad här tidigare, beskriv vad som ledde till dina tidigare bans och på vilket sätt du har lärt dig något av dem: Jag har blivit bannad men kan inte minnas för det var länge sedan!

Hur hade du kunnat göra annorlunda? Ja att prata tyst men så dem kan höra mig och att jag ska rpa på skador nästa gång!!

Har du läst igenom våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår

Lemy

Mod
Forumpersonal
Mod
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,092
Trofépoäng
38
Godkänd, men tänk lite på hur du kör nästa gång och att du ska rpa skador!

Din banöverklagan har blivit godkänd.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom