Nekad James0121 | Ansökan till Staff [Scizzy]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

James0121

Ny Medlem
Meddelanden
12
Trofépoäng
3
Användarnamn: James0121

Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter James Pettersson

Ange ditt födelsedatum: 21 Januari 2011

Ange ditt Discordnamn: _james014_

Berätta kortfattat om dig själv: Jag heter James och är 14 år gammal. På fritiden gillar jag att vara ute med mina vänner och ha kul Jag älskar att spela fotboll och när jag är hemma tycker jag om att spela på datorn. Jag gillar att ha roligt och vara aktiv både ute och inne!

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 5-6 timmar om dagen på vardagar kanske, och nästan hela dagen på helger

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Jag var medlem på avena för ungefär 1-2 månader sedan och hade varit det i 3-4 månader men valde att säga upp mina roller och vill börja på en ny server för att testa på men ansökte nu igen för 2 dagar sedan ungefär!

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag ansöker som staff på Avena för att jag har märkt att det har varit ganska mycket lall, och även c logg, visst jag kan ta klipp och visa staffsen men lättare och ha deras id på hela tiden så man kan banna dem direkt, jag tycker det är väldigt tråkigt när folk c loggar och lallar, specielt när man jobbar på polismyndigheten, så jag vill även hjälpa till mycket för servern och att jag hjälper mina kollegor så dm inte tycker det är tråkigt när dem är i tjänst!

Vad är din uppgift som Staff? Som staff på Avena har jag ett stort ansvar för att se till att alla spelare får en så bra och rättvis spelupplevelse som möjligt. Mitt uppdrag handlar inte bara om att upprätthålla regler, utan också om att skapa en trygg och rolig miljö för alla som spelar på servern.
En viktig del av mitt jobb är att hjälpa nya spelare att komma igång. Jag svarar på frågor, förklarar hur servern fungerar och vägleder dem så att de snabbt kan komma in i rollspel och känna sig som en del av communityt. Jag försöker alltid vara trevlig, tydlig och professionell, oavsett vem jag pratar med Jag ser också till att reglerna på servern följs. Om någon bryter mot reglerna, t.ex. genom att om dem Rdmar (Random Deathmatch), Vdmar (Vehicle Deathmatch) eller bryta karaktär (fail RP), är det mitt jobb att ingripa på ett rättvist och respektfullt sätt. Jag samlar in bevis pratar med de inblandade och fattar beslut i enlighet med serverns riktlinjer målet är att lösa konflikter utan att skapa mer drama.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Som staff på avena kan jag bidra med trygghet, engagemang och en positiv attityd som hjälper till att bygga en stark community. Jag är aktiv, lyhörd och rättvis, och mitt mål är att alla spelare ska känna sig välkomna och respekterade på servern jag kan hjälpa nya spelare att förstå reglerna och komma in i rollspel på ett bra sätt genom att vara närvarande och tillgänglig i både spelet och på Discord kan jag snabbt svara på frågor, lösa problem och hantera konflikter innan de växer.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar stressiga situationer rätt så bra skulle jag säga!

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Medlemskap

Ansvarsområde 2: Jobb

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden