Godkänd Jabal | Medlemskap ansökning [reald1zzy]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jabal

Medlem
Meddelanden
82
Trofépoäng
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Ahmed

Vad är ditt discord namn? jabal1111

Vad är ditt födelsedatum? 2 Januari 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jabal G han är född i Sverige. Han hade en bra uppväxt tills hans pappa dog. Han blev väldigt arg när hans pappa Dog eftersom han var den enda han hade kvar hans mamma hade lämnat han och hans pappa. Han åkte till Halmstad och bodde hos sin Farmor hon tog han om honom och gillade honom. Hans intressen är fotboll,kriminella aktiviteter och pengar. Hans känslor byts mycket ibland är han glad och ibland arg det beror på hur det är men mest är han glad eftersom hans Farmor gör han glad. Hans framtidsplaner är att hänga med hans kusin Nima G och gå med i deras gäng.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Han är ödmjuk,skön människa och han är rolig

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Han kan vara jobbig,lat ibland och väldigt trött som människa eftersom han har inte mycket energi.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med mycket bra Rp,roliga scenarion,bra scenarion, Jag kommer bidra men en karaktär som kan alla regler som finns eftersom han är väldigt kunnig och smart. Jag kommer bidra med roligt Rp som inte är bara skjuta hela tiden.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat Rp i 1 år typ har mycket erfarenheter. Har spelat SweWave,Avena,Ljusstaden och Fjällen roleplay

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att när man ska spela scenarion ska man spela inte bara för att vinna båda sidorna ska ha kul tex om jag blir jagad av en snut och har importbil så ska jag inte börja gasa till 400 och hoppa på berg då kommer jag ha kul samt göra suntförnuft och de kommer tycka scenariot är tråkigt.

Vad är suntförnuft för dig? Att man ska tänka logiskt tex inte gå upp random och bara slå någon för ingen anledning.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming,RDM,VDM,suntförnuft,poorrp,fearrp,korruption,powergaming och powergaming 2

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nä inte direkt

reald1zzy

Välkänd Medlem
Meddelanden
591
Trofépoäng
18
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom