Intervju italienaren1 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

italienaren1

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? italienaren1

Vad är ditt födelsedatum? 21 Maj 2001

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter sven och jag kommer ifrån Turkiet. Jag flydde där ifrån när jag var 10år gammal med min mamma och min syster. jag flydde till en stad i Sverige som heter Malmö och ganska snabbt så började han i skolan i Sverige och ganska snabbt så började han i skolan och efter två år så kunde han flyttande svenska. när jag var 24 år gammal så dog min mamma som alltid har funnits där för mig och när hon dog så fick jag pengar som arv som jag valde att spendera på en bil. för ett år sen så köpte jag min första bil vilket gjorde att jag har märkt att jag är väldigt bil intresserad och jag har varit det sen dess. I framtiden så skulle jag gärna vilja bli bilmekaniker då mitt mål är att bli en väldigt framgångsrik bilmekaniker och tror att jag skulle kunna klara av stressiga stationer bra.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär pratsam, rolig, snabb

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Aggresiv, dåligt tålamod, lättkränkt

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra, rolig och social rp.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat fivem i 5 år och har mycket erfarenhet, spelat på många servrar så som swewave, unive, fjällen, velo.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela bara för sin egen vinst utan att man ska skapa ett kreativt scenario och låta båda parterna ha lika mycket fördel i scenariot.

Vad är suntförnuft för dig? man ska göra saker som är realistiska, sånt man kan göra i verkligheten så som inte köra med en bil in i en väg i 250km/h och sedan springa där ifrån

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm, att man använder sitt fordon som vapen, rdm, att man dödar någon utan bakrundsscenario, copbait, att du försöker få polisens uppmärksamhet med mening, fear rp, att du ska värna om ditt liv

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,824
Trofépoäng
38

Granskar!​

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,824
Trofépoäng
38

Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.​

Top Bottom