Nekad HugoPlato | Temporär Ban Överklagan [reald1zzy]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HugoPlato

Ny Medlem
Meddelanden
7
Trofépoäng
1
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/

Ditt Hex-ID eller BanID: 412661

Vad är din discord tagg? hugobomull

Vem var det som bannade dig? Massi

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-31 212530.png

Varför tror du att personalen valde att banna dig? Jag blev bannad för att jag körde in i honom flera gånger (vdm) samt när jag hoppa ur bilen så skulle jag tazea honom men råka istället slå honom vilket verkligen inte var med flit.

Beskriv i detalj vad som inträffade precis innan du blev bannad: Jag befann mig utanför polisstationen då det var väldigt stökigt där för de var många bilar som åkte snabbt förbi stationen flera gånger samt körde in i andra bilar. Sen så är det en bil (minns ej vilken bil) som kör rakt in i mig när jag bara står längst väggen vid stationen samt gjorde det flera gånger samtidigt som jag ligger ner på marken. Tror jag blev påkörd av samma bil 4 gånger, och då blir jag less så jag springer till garaget för att hämta ut en bil för att påbörja en biljakt på den bilen för att gripa honom men så kommer det 2 andra bilar också som vi krockar i och då tror jag att jag har bilen men då tar min irritation över så jag kör in i den bilen flera gånger vårdslöst vilket är helt mot reglerna vilket jag vet och ångrar extremt mycket att jag gjorde. Sen när jag fick stopp på bilen efter den gick sönder så hoppar jag ur bilen och riktar tazern mot honom samtidigt som han går mot mig så då trycker jag på avlossaren men då var personen för nära mig så då råkade jag slå ner honom ett slag med tazern istället för att tazea vilket verkligen inte var med flit utan de enda jag ville var att få ner honom på marken så jag kunde gripa.

Tycker du att bannen var felaktig, eller var det något du själv gjorde som orsakade den? Om du anser att den var felaktig, förklara gärna varför: Regelbrotten jag begick är vdm samt grov pwg. Den är verkligen inte felaktig utan helt rätt bedömd, jag vet vad för fel jag gjorde och ångrar det nått så grovt då de enda jag vill bidra med till servern är en rolig karaktär som skapar mycket roligt i servern. Men denna situation råkade jag låta känslorna ta över än samvetet så då blev de att jag körde in i samma bil flera gånger vilket var idiotiskt av mig som jag nu får brösta bestraffning. Men önskar att jag kan få en andra chans nu då jag varit tillfälligt avstängd 3 dagar men står att jag är de 4 dagar till, men hade velat få en andra chans där ni tar bort avstängningen så ska jag visa att de som hände kommer aldrig mer hända och kommer aldrig mer tappa de som jag gjorde, vet vad för fel jag gjort och ångrar de grovt. Kommer aldrig mer hända så hoppas ni kan unbanna mig nu efter 3 dagar.

Om du har blivit bannad här tidigare, beskriv vad som ledde till dina tidigare bans och på vilket sätt du har lärt dig något av dem: Minns inte helt vad för ban jag åkt för innan, men vet att jag blev felaktigt bannad en gång då ni trodde de var jag som sa N-ordet men de var en helt annan karaktär som jag även fick bekräfta efter jag fick videon skickad till mig och snackade med er. Sen har jag åkt på 2st 30mins avstängning, men vet inte för vad då jag inte minns de. Men har iallafall lärt mig av mina bans och aldrig gjort om de efter de då jag lärt mig av mina misstag och aldrig gjort om de.

Hur hade du kunnat göra annorlunda? Hade kunnat göra allt annorlunda, hade räckt med att pitta en gång för att få stopp och inte köra in i bilen massor av gånger vårdslöst. Jag hade helt enkelt hålla inne min irritation och hanterar de proffsigt istället för att göra som jag gjorde. Hade velat göra allt annorlunda, hade kunnat trycka på avlossaren direkt istället för att dröja ut de tills personen kom för nära mig. Hade gjort om allt och hanterat de proffsigt och enligt reglerna. Hoppas verkligen ni kan ge mig en andra chans och att ni förstår mig att jag ångrar detta grovt och hoppas ni tycker de räcker med 3 dagar från servern. Lovar er att jag aldrig mer kommer göra något mot reglerna.

Har du läst igenom våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår helt och hållet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom