Godkänd Herman | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Herman

Medlem
Meddelanden
49
Trofépoäng
6
Användarnamn: Herman

Vad är ditt namn i verkligheten? Herman

Vad är ditt discord namn? hermanos1337.

Vad är ditt födelsedatum? 11 September 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Joel Svensson han är uppväxt i Småland med båda föräldrar men senare så flyttade han till avena på grund av han helt enkelt kunde inte ha råd att stanna kvar där han bodde Joel är en väldig sportig kille han älskar att spela fotboll och gymma. Men han har alltid drömt om att bli polis det är hans stora framtida planer.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Joel är alltid en positiv person sprider alltid glädje han är rolig han vill alltid få folk att skratta och att de ska må bra han också seriös då gör det att folk inte alltid lallar så mycket runt honom

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Han Kan vara väldig bossig gillar alltid att bestämma över Folk han kan också vara lite dålig på lyssna där han har dåligt att höra men han kan vara väldig elak när han inte är på bra humör

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med spännande och intressanta rollspel som gör berättelserna på servern mer levande. Jag ser till att hålla en bra balans mellan seriöst och roligt spel, vilket gör det lätt för alla att vara med. Jag är också bra på att samarbeta och skapa en trevlig stämning, vilket gör att alla känner sig välkomn

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har runt 1000 timmar på fivem rollspel och har väldig bra erfarenhet inom det.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man är villig att låta den andra parten lyckas eller få övertag i ett scenario, om det bidrar till en bättre och mer engagerande berättelse. Det handlar om att prioritera en bra rollspelsupplevelse för alla, snarare än att alltid försöka “vinna” själv. Det gör spelet mer realistiskt och roligt för alla inblandade.

Vad är suntförnuft för dig? För mig är sunt förnuft att använda sitt omdöme och tänka logiskt i olika situationer. Det handlar om att göra rimliga och rättvisa val, ta hänsyn till andra människor och följa grundläggande regler och normer. Sunt förnuft hjälper en att förstå vad som är lämpligt eller olämpligt i olika sammanhang och att agera på ett sätt som känns naturligt och klokt.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Sunt förnuft logiskt/realistiskt tänkande powergaming är att man ska rpa på skador fear rp att man värnar om sitt liv

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Atlanda.eu

Medlem
Meddelanden
98
Trofépoäng
8
Vidare - Godkänd skriftlig ansökan, du har 48h på dig att ta muntlig, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom