Godkänd Helluba | Servervakt Ansökan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Helluba

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: Helluba

Ditt namn: Vill helt inte ge ut de då forumet är public

Ange ditt födelsedatum: 27 December 2007

Ditt Discordnamn: helluba

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: Aktiv varje dag mellan 17:00 till 22-23 tiden.

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Jag har spelat på servern fram och tillbaka sen server start men om man räknar ihop ungefär hur länge jag har varit medlem totalt så är det nog 2 - 3 månader.

Hur många gånger har du blivit bannad på server? kommer inte ihåg hur många gånger tyvärr.

Varför ansöker du som servervakt på Avena? För att kunna hålla lite extra koll på nya spelare när jag är på t.ex torget eller allmänt hålla koll på rpn så att det blir lättare för folk att rpa och så att lallare inte kommer och förstör scenarion och rp nivån.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej.

Förklara vad för uppgift en servervakt har: Min tolkning av en servervakts uppgifter är att man ska hålla koll på spelarna och se till att de följer reglerna och inte stör andra. En servervakt hjälper staffen genom att ta hand om mindre ärenden, som att kicka spelare som bryter mot regler utan att det kräver en bann, (man kan såklart göra en sv-ban vid behov).

Kort sagt ser en servervakt till att spelet flyter på bra, att rp känslan bevaras och att folk inte slösar andras tid genom att larva sig. Man vill helt enkelt det bästa för servern och jobbar för att hålla communityt seriöst och fritt från onödigt stök.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag tycker att jag är lämplig för jobbet eftersom jag har både tid och erfarenhet. Som jag nämnt tidigare är jag aktiv minst 4 timmar varje dag. Jag har också erfarenhet från att ha ägt en egen server, så jag vet hur man ska agera i olika situationer och vid regelbrott. Jag kommer alltid vara ett gott exempel för andra spelare samt nya spelare och hjälpa till att hålla den rp nivå som Avena vill ha. Jag ser också servervakter som ett slags ansikte utåt. Jag är alltid rättvis, oavsett om det gäller en vän eller någon jag inte känner. Alla ska behandlas lika. Jag är ansvarstagande, pålitlig och gör alltid mitt bästa. Kort sagt, jag sätter alltid serverns bästa först.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: Korruption, alltså att hjälpa sig själv eller andra på ett orättvist sätt, och abuse, att använda sina befogenheter fel, är inte okej och tas på stort allvar. Jag kommer aldrig att använda mina servervakt perms för att vinna scenarion då jag har noll tolerans mot det och det är något som inte ska förekomma på servern under några omständigheter.

Top Bottom