- Meddelanden
- 13
- Trofépoäng
- 1
Användarnamn: Hehe1122331
Vad är ditt discord namn? Hehe1122331 eller Bertil Pettersson
Vilken arbetsplats ansöker du till? Ragnhilds Lyx & Snyggt
Varför vill du bli Chef/VD? Jag vill bli VD på Ragnhilds för att det inte finns en VD är just nu Chef för Ragnhilds så jag vill gå upp ännu en rang
Vad rollspelar du som för tillfället? Chef på Ragnhilds
Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Ja trygghansa och just nu Ragnhilds
Hur kommer du att utveckla arbetet? Att göra så att fler blir intresserad av att jobba på Ragnhilds
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Nej och kommer inte det
Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? För att jag har erfarenhet som chef på ragnhilds har jobbat där väldigt länge ungefär 2 månadet snart
Hur många bans har du? 3 om jag minns rätt
Vad är ditt discord namn? Hehe1122331 eller Bertil Pettersson
Vilken arbetsplats ansöker du till? Ragnhilds Lyx & Snyggt
Varför vill du bli Chef/VD? Jag vill bli VD på Ragnhilds för att det inte finns en VD är just nu Chef för Ragnhilds så jag vill gå upp ännu en rang
Vad rollspelar du som för tillfället? Chef på Ragnhilds
Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Ja trygghansa och just nu Ragnhilds
Hur kommer du att utveckla arbetet? Att göra så att fler blir intresserad av att jobba på Ragnhilds
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Nej och kommer inte det
Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? För att jag har erfarenhet som chef på ragnhilds har jobbat där väldigt länge ungefär 2 månadet snart
Hur många bans har du? 3 om jag minns rätt