Nekad HE3 | Temporär Ban Överklagan [Enzo]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HE3

Ny Medlem
Meddelanden
21
Trofépoäng
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199698807963/

Ditt Hex-ID eller BanID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? qxarzy

Vem var det som bannade dig? TD

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-27 213722.png

Varför tror du att personalen valde att banna dig? För att jag vdm. Var inte riktigt bara mitt fel för att han var kaxig och innan allt det där så bråkade vi och han var bara allmänt jobbig och körde in i mig jag klippte inte det för att vara lite snäll.

Beskriv i detalj vad som inträffade precis innan du blev bannad: Jag åkte bil genom torget och då kommer det en killen som hade kört in i mig från innan och säger fula ord och säger att jag har kört på honom. Fast jag inte ens har det ,Då blev jag sur för att han var kaxig och körde på honom.

Tycker du att bannen var felaktig, eller var det något du själv gjorde som orsakade den? Om du anser att den var felaktig, förklara gärna varför: Ja, tycker att den var felaktig för att det var han som var jobbig, han hade ju kört in i mig från innan. Då så valde jag ju inte klippa för att vara snäll. Alltså det var inte okej av mig att köra in i honom men Som jag sa han hade kört in i mig från innan så blev väldigt sur på han.

Om du har blivit bannad här tidigare, beskriv vad som ledde till dina tidigare bans och på vilket sätt du har lärt dig något av dem: Jag har en tidigare ban men det var bara ett missförstånd. Jag scammade en grabb på 45tusen och drog därifrån. Mitt internet är inte så stabilt så behövde starta om min dator och då blev jag bannad för c logg. Det jag har lärt mig av den bannen är att ha bättre internet.

Hur hade du kunnat göra annorlunda? Jag kunde bara sagt förlåt för att jag körde in i honom fast jag inte ens hade gjort det. Och dragit därifrån som ingenting.

Har du läst igenom våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja,

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,824
Trofépoäng
38

Enzo

Admin
Forumpersonal
Admin
Staff Manager
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,029
Trofépoäng
38
Ingen ursäkt att vdma för att man är kaxig.
Din banöverklagan har blivit nekad.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom