Nekad HE3 | Permanent Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HE3

Ny Medlem
Meddelanden
21
Trofépoäng
1
Användarnamn: HE3

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199698807963/

Ditt Hex-ID eller BanID: 76561199698807963

Vad är din discord tagg? qxarzy

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? Scizzy

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-25 130702.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag c logg men det var för att strata om ber om ursäkt och för att jag lallade men fattade inte alvaret i det så tog det inte så seriöst.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag sa att jag säljde en glock till en kille och han gick på det. Han swishade mig 45000kr sen så stack jag han kom efter mig med sin bil sen så starta jag om hela spelet för att det laggade röv. och sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså det var både och. Det var fel av mig att lämna men som sakt men det laggade ju så vet riktigt inte. Tycker att det var en felaktig ban. Men lite mitt fel också ska inte hända igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har faktiskt aldrig blivit bannad förut.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja stannat kvar men det laggade. Kom ju tillbaka men då brydde han sig inte så jag sket i det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja förstår helt sorry!

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,824
Trofépoäng
38