Godkänd HE3 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

HE3

Ny Medlem
Meddelanden
21
Trofépoäng
1
Användarnamn: HE3

Vad är ditt namn i verkligheten? Casper

Vad är ditt discord namn? Laktosfri Mjölk

Vad är ditt födelsedatum? 19 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Arnold schwarzenegger och kommer från en liten by söder om Sverige. Arnolds pappa var redan död när han föddes och hans mamma dog i en bil olycka när han var 16 år. Arnold ärvde sin mammas hus i byn och har levt i där hela sitt liv tills nu. Arnold var 20 år gammal och bott i samma by hela sitt liv, han villa ha lite mer aktion och saker som händer i hans liv så Arnold flyttade till storstaden. Inte mycket händer i hans liv och han jobbar i IT, det var en till anledning varför han flyttade till stan, för att han ska kunna få bättre Internet. De få vännerna han hade lämnade han i byn för att börja på ett helt nytt liv. Känslosam är han också, båda hans föräldrar dog och han har varit själv en mycket av sitt korta liv. Arnold valde ett yrke i IT för han har alltid varit intresserad i dator grejer men nu inser han att det är så mycket mer att göra i en stad, så många möjligheter. Han bestämde sig för att lämna sitt jobb och börjar allting på nytt igen , han är mycket intresserad i bil och har planer på att bli mekaniker i stor staden avena.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Arnold är en mycket trevlig karaktär, visar respekt och är omtänksam. Dessa tre saker är de man kan förklara Arnold bäst på, vill alla väl och är inge mer eller mindre en mycket snäll person.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Arnold kan bli väldigt stressad, kan förbi arg också, vid vissa situationer så blir Arnold väldigt arg. Och sen så har Arnold dyslexi. Har svårt att läsa och förstå vissa bokstäver och meningar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? ag vill gärna vara med på er server för att jag tycker rollspel ska vara roligt och socialt. Jag spelar inte för makt eller pengar, utan för att skapa bra och spännande scenarion tillsammans med andra.
Jag hjälper gärna till genom att anmäla fel eller problem jag hittar, för att alla ska få en schysst och trygg spelmiljö.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag, jag kan rpa mycket bra och jag vet vad rp innebär. Jag kan rpa på ett bra sätt och jag är här för seriöst rp och inte något lall! Har testat olika servrar men har inte funnit den rätta än!

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man aldrig ska spela för makt eller pengar utan för rps skull.

Vad är suntförnuft för dig? Sunt förnuft är hur man tänker, exempel man pissa på någon efter att man dödat hen i spelet men hade man sprungit fram och gjort det i verkligheten? Nej tror inte det, man tänker vad som är rätt och fel och man förstår varför man rpar och vad skillnaden är mellan IRL och RP.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm - Random death match, dödar någon utan en grundlig anledning till varför man dödat personen. Copbait - Man försöker förstöra eller få polisens uppmärksamhet genom att med mening exempelvis framför dom göra något olagligt eller att man gör något för att få deras uppnmärksamhet bara för de kul. Combat log - Man lämnar servern/spelet för att undvika ett scenario, exempel att man lämnar under ett pågående rån där man är gisslan. För att undvika situationen.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tror det var allt tack!

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,824
Trofépoäng
38
Granskar!

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,824
Trofépoäng
38
Vidare till intervju. Du har 72 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Top Bottom