Nekad Hassan321 | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Hassan321

Medlem
Meddelanden
30
Trofépoäng
8
Användarnamn: Hassan321

Vad är ditt discord namn? Hassan321

Vilken arbetsplats ansöker du till? Grovestreet Bizzeria

Varför vill du bli Chef/VD? Jag vill höja aktiviteten och få ordning på rutinerna. Just nu fungerar inte allt som det ska, så jag kommer börja med att få en överblick. Därefter kommer jag hålla fler intervjuer så fler får chansen att börja jobba. Alla anställda ska jobba minst 1–3 timmar per dag, och jag kommer se till att alla beter sig respektfullt mot både kunder och kollegor. Om någon är korrupt eller missköter sig kommer jag agera direkt och meddela till staffs. Jag kommer också se till att verksamheten är öppen så ofta som möjligt. Är det för låg aktivitet, kommer jag rensa bland personalen och bygga upp ett aktivt team igen.

Vad rollspelar du som för tillfället? Kriminell

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Jag har jobbat på Mekonomen flertals gånger innan fast va rätt så länge sen, va kanske för 1 år sen. Jag vet hur de mesta funkar, vet hur panelen funkar, hur lagnings systemet funkar och såvidare

Men va även chef där senast igår, fast försvann utan någon anl, som är tråkigt utav er jobb ansv..

Hur kommer du att utveckla arbetet? Jag kommer att utveckla arbetet genom att öka aktiviteten, skapa tydligare rutiner och se till att alla vet vad som förväntas. Jag kommer även hålla intervjuer regelbundet så fler får chansen att komma in i jobbet, samtidigt som jag följer upp så alla sköter sig och är aktiva. Målet är att få en stabil, trevlig och aktiv arbetsplats.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Nej.

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Jag tror att jag passar som Chef eftersom jag är engagerad, målmedveten och har lätt för att ta ansvar. Jag vill bygga upp en stark arbetsmiljö där folk trivs, är aktiva och samarbetar. Jag är också bra på att ta beslut, lösa problem snabbt och ser alltid till att jobbet sköts på rätt sätt.

Hur många bans har du? 3, 1 felaktig

Top Bottom