Godkänd Hassan321 | Chef-jobb ansökan [Sjödin]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hassan321

Medlem
Meddelanden
30
Trofépoäng
8
Vad är ditt discord namn? Hassan321

Vilken arbetsplats ansöker du till? Trygg Hansa

Varför vill du bli Chef/VD? Jag vill få upp aktiviteten och fixa rutinerna som inte funkar just nu. Först tänker jag skaffa en bra överblick, sen hålla fler intervjuer så fler kan börja jobba. Alla ska visa respekt mot både kunder och kollegor, och om någon inte sköter sig eller är korrupt agerar jag direkt och säger till staff. Jag vill att verksamheten ska vara öppen så mycket som möjligt, och om det blir för låg aktivitet rensar jag bland personalen och bygger upp ett nytt, aktivt team. Som jag tänkt göra redan nu i början ifall man blir chef.

Vad rollspelar du som för tillfället? Kriminell

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Ja, jag har varit Chef på Trygg-Hansa på andra servrar, och jag har även haft andra jobb inom olika yrken på massa olika servers.

Hur kommer du att utveckla arbetet? Jag tänker utveckla arbetet genom att få bättre ordning på rutinerna och se till att vi alltid har folk på plats. Alla ska veta vad de ska göra och sköta sig, annars får vi ta ett snack direkt. Jag vill bygga ett bra team som håller öppet ofta, jobbar bra ihop och ger kunderna ett schysst bemötande varje gång.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Nej.

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Jag tycker ni ska välja mig för att jag kan jobbet och är redo att ta tag i allt som behövs. Jag har erfarenhet, är aktiv och tänker bygga upp ett team som gör sitt jobb och håller igång verksamheten. Jag ser till att rutiner funkar och att alla sköter sig, så att allt flyter på som det ska.

Hur många bans har du? 4, 1 felaktig

Sjödin

Mod
Forumpersonal
Mod
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
439
Trofépoäng
18
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Sjödin

Mod
Forumpersonal
Mod
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
439
Trofépoäng
18
Status