Intagen Hassan321 | Ansökan till Staff [Enzo]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hassan321

Medlem
Meddelanden
30
Trofépoäng
8
Vad är ditt namn i verkligheten? z

Ange ditt födelsedatum: 9 Juli 2009

Ange ditt Discordnamn: Hassan321

Berätta kortfattat om dig själv: 16 år kör fotboll, gillar o spela fivem och andra slags olika spel. Trevlig person, snäll.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Jag är tillgänglig dygnet runt, varje dag typ ifall jag inte är iväg eller något.

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? För drygt 1-2 månader sen.

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag söker staff eftersom jag gillar Avena och vill hjälpa till att hålla servern trygg och rolig. Jag har varit Head-Mod här innan, så jag vet hur saker funkar och hur man löser problem. Jag gillar att hjälpa andra och tror jag kan bidra med mycket igen.

Vad är din uppgift som Staff? Som staff är min uppgift att hjälpa spelare, hålla koll på att reglerna följs och se till att alla har en bra upplevelse på servern. Jag ska också vara aktiv, lösa problem snabbt och hjälpa till i teamet om det behövs.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer bidra med lugn, bra kommunikation och erfarenhet. Jag är aktiv, hjälpsam och bra på att lösa problem utan att skapa drama. Eftersom jag varit staff innan vet jag vad som krävs och kan hoppa in direkt där det behövs.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag försöker alltid hålla mig lugn och tänka klart, även om det är mycket som händer. Jag fokuserar på en sak i taget, löser det som är viktigast först och ser till att inte stressa upp andra runt mig. Om det behövs, ber jag om hjälp från andra i staff teamet.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Vilka områden inom staff-teamet är du intresserad av att arbeta inom? RP, Kriminell, Medlemskap, Donation, Jobb, Servervakt, Support

Finns det något av de nämnda områdena som du inte vill jobba inom? Nej

Enzo

Admin
Forumpersonal
Admin
Staff Manager
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,029
Trofépoäng
38