Godkänd hasbulla | Temporär Ban Överklagan [Sjödin]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hasbulla

Medlem
Meddelanden
25
Trofépoäng
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199037505632/

Ditt Hex-ID eller BanID: 278013

Vad är din discord tagg? BATMAN

Vem var det som bannade dig? toreq

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-08-10 182438.png

Varför tror du att personalen valde att banna dig? för jag åkte runt med tjänste vapen när jag inte va i tjänst, för jag tog upp mobilen när jag va död, jag ställde mig och började skjuta på en grabb som stod afk

Beskriv i detalj vad som inträffade precis innan du blev bannad: första va att jag och några kompisar hade klättrat upp i en lyft kran och så såg jag och en annan en grabb som stod afk så vi sköt han tills han dog sen skulle jag hoppa över en grej så då ramlade jag ner från lyft kranen och dog sen när jag landade så tog jag upp mobilen när jag va död, sen idag åkte jag med tjänste vapen när jag inte va i tjänst

Tycker du att bannen var felaktig, eller var det något du själv gjorde som orsakade den? Om du anser att den var felaktig, förklara gärna varför: tycker den inte var felaktig als men två av grejerna hände för 2 dagar sen och då undrar jag varför ni tar åtegärder nu för och inte direkt vid händelsen för?

Om du har blivit bannad här tidigare, beskriv vad som ledde till dina tidigare bans och på vilket sätt du har lärt dig något av dem: nu efter jag fick den här banen så ska jag tänka mer på vad jag gör, va mer noggran på reglerna

Hur hade du kunnat göra annorlunda? jag hade kunnat struntat i att skjuta på han som stod afk, inte tagit upp mobilen när jag va död, lämna tjänste vapnet i polis station när jag gick ur tjänst

Har du läst igenom våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Sjödin

Mod
Forumpersonal
Mod
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
439
Trofépoäng
18
Status