Godkänd hasbulla | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hasbulla

Medlem
Meddelanden
25
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? lennox

Vad är ditt discord namn? 𝐵𝒜𝒯𝑀𝒜𝒩

Vad är ditt födelsedatum? 10 Januari 2010

Berätta om din karaktär. jhon wick är en grabb som har haft en tuff uppväxt han föddes i borlänge vid 1års åldern så flyttar han och hans pappa till ludvika ifrån han mamma som är i ett drogmissbruk jhon fyller 7år och han börjar skolan och han har inte hört nåt från sin mamma på 6år så jhon har de tufft i skolan han går inte på lektioner och är väldigt stökig vid 14års ålder så får han ett samtal av polisen som säger att hans mamma som han inte hört nåt av på flera år har död av sitt missbruk de tar väldigt hårt på jhon han börjar sluta gå i skolan och börjar va ute mer och träffar flera kriminella sen börjar han jobba för ett gäng 2 månader senare så får han ett uppdrag att han ska lämna en pistol till en grabb i vansbro på vägen dit så blir han och hans polare stannade av polisen och dom kollar igen bilen för dom ser att jhon och na vän är väldigt stressade så dom hittar en pistol och dom blir tagna till station 2 veckor senare så döms jhon till 2 år sluten ungdoms vård och hans vän som är över 18 får ett fängelse straff på 3år, 2år senare jhon har lämnat de kriminella livet och pluggar nu till ambulans.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär snäll, snabb, stark

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär blir lätt arg ganska fett väldigt kort

Vad kan du bidra med till serverns RP? hög rp, strikt rp, roliga scenarion, bra gemenskap

Har du någon erfarenhet inom rollspel? spelat i 6 månader tror jag

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att t.e.x jag är väldigt bra på att skjuta så hannar jag i en skott lossning mot polisen men jag missar några skott med flit för att som ska ha en chans att vina scenariot

Vad är suntförnuft för dig? du ska tänka att de är verklighet du ska tänka på hur du kör t.e.x du kör 200 i ett bostads område där de är varning för barn de gör man inte i verkligheten

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm du ska inte döda elle slå nån om de inte finns ett bakom liggande scenario vdm du ska inte använda din bil som ett vapen

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

reald1zzy

Välkänd Medlem
Meddelanden
591
Trofépoäng
18
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Massi

Aktiv Medlem
Meddelanden
244
Trofépoäng
18
Godkänd efter muntlig Intervju, välkommen!
:avena:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom