Godkänd HankTheTank9898 | Chef-jobb ansökan (mikka)

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

HankTheTank9898

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: HankTheTank9898

Vilken arbetsplats ansöker du till? Sjukvården Chef.

Varför vill du bli Chef/VD? Jag villl jobba som chef inom Sjukvården då jag vill kunna hjälpa människor och lägga mindre stress på er staffs då många tjatar om ress, eftersom Sjukvården typ inte finns just nu. Därför tänkte jag att det skulle nog vara toppen om en driven människa som jag tog jobbet som chef, Jag har alltid varit intresserad i mediciner osv, Och kan dem normalaste medicinernas namn och vad dem används för (kanske it något väldigt opopulärt märke) men isåfall är jag vädligt glad att få lära mig om de. Jag är väldigt driven och kreaktiv, Och jag själv skulle säga att även är väldigt mogen.

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? ja, Autoexperten chef på CENTIC ROLEPLAY. och även varit VD där hos autoexperten.

Hur kommer du att utveckla arbetet? Jag kommer utveckla jobbet genom att Jag kommer ALLTID vara respektfull, och ha en trevlig ton och ett glatt hjärta. Jag kommer även att bidra till att vi får fler aktiva och Trevliga personer inom Sjukvården som är kunniga och Trevliga. och behandlar alla likvärdigt. Jag kan hantera stress och press väldigt bra, Jag kan alla menyer och sånt, Så ja tror jag hade varit perfekt, för Sjukvårdens framtid.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Nej.

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? För jag kommer utveckla jobbet genom att Jag kommer alltid vara respektfull, Trevlig, Förstålig, Men även, Tydlig, Jag hanterar stress väldigt bra och är nog mest kunning av alla som tidigare varit chef.

Hur många bans har du? 0

R

realcol

Gäst
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Top Bottom