Godkänd Hamster | Medlemskap ansökning [Sukram]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hamster

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Hamster

Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad är ditt discord namn? Hamster8963

Vad är ditt födelsedatum? 12 Maj 2005

Berätta om din karaktär. Jens Jonsson som födes i en liten by som sedan flyttade till avena för att kunna bygga upp sin framtid han försöker få medborgarskap för att kunna söka ett bättre betalt arbete som Björnes.
när Jens var liten så flyttade han runt en del mellan olika hem där träffade han krippe som han var med mycket när han var liten och gjorde mycket roligt men det har varit mycket tuffa tider också för att dom hade inte så mycket pengar när dom växte upp så dom var tvungna att slanga ur folks bilar för att ha råd att köpa sakert och att tanka mopeden dom vart till och med dömd för olika brott när dom var med varandra. men senare i livet flyttade krippe till avena och Jens var kvar i hemmet.

han började att söka jobb för att han skulle ha råd att flytta med det tog sin tid innan han fick jobb erbjudande av en släknig att jobba på hans verkstad så han jobbade där i två år och nu hade har råd att fixa ett boende i nya staden så han kan vara med sina vänner som dom alla har så roligt med.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att bidra med bra rp och seriösa men roliga scenarion och Jag vill att många ska tycka det är kul att rpa på servern så jag visar alltid min bästa sida

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte behöver vinna scenarion hela tiden utan att rpa för att scenariot ska vara bra. och Många spelar bara för att ha pengar och vapen så dem vägrar förlora. Ofta leder detta till tråkiga scenarion och tom rp.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja det är ju skillnaden mellan polis/kriminell, sen om man dör i ett scenario ska man inte spela på 12 timmar, o massa annat

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har spelat fivem i några år

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? 19 år mogen kommer i leka runt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom