Godkänd Hampa0047 | Medlemskap ansökning (Xeyz)

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hampa0047

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: Hampa0047

Vad är ditt namn i verkligheten? Hamza Music

Vad är ditt discord namn? hampa0047

Vad är ditt födelsedatum? 29 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Bob Danielssons, Jag är uppväxt utanför Växjö i en liten by som heter Tävelsås.

Som barn var jag en glad och smart kille och min dröm som liten va att rädda Växjö från skurkar, jag ville alltså bli polis. I min tonår så var jag mycket ute på puben och drack med mina kompisar men samtidigt höll jag i drömmen och bli polis så jag pluggade i polishögskolan när jag gick ut gymnasiet (jag gick samhäll juridik) just nu pluggar jag fortfarande i polishögskolan i Stockholm.

samt under min karaktärs tidigare år i livet så har han börjat tycka om bilar det är därför han jobbar som bil mekaniker medans han pluggar på polishögskolan. han har intresse för bilar och samt att träna på sin fritid, han tränar 5 dagar i veckan och är ganska stor av sig då han började träna när han var 13 (han är just nu 30).

Bob har inga speciella känslor utan han är en "normal" kille som är glad och trevlig, han är dock snabb till och bli arg men inget våldsamt utan skriker mesta dels bara.

Bob har planer till och flytta till los santos och bli en polis efter att blivit utbildad sig som polis i Sverige samt vill han även skaffa sig ett hus och familj.

(karaktärs beskrivning)

Bob är 1,85cm lång, han har bruna ögon samt är han brunett, han är väldigt muskulös av sig.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär 1.bob tränar 5 gånger i veckan 2. han tar hand om folk i nöd och kris 3. han hjälper folk ekonomiskt ifall de behöver hjälp.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär 1.bob är väldigt snabb till aggressivitet 2. han är klumsig av sig väldigt ofta 3. han tror att folk skrattar åt han när han går på stan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer hålla en bra stämning i Servern och kommer bidra till en väldigt bra RP, jag kommer göra allt jag kan för att få RPn och flytta på även ifall de är någon som failrp. Jag ska även försöka söka till polis inom servern så jag kan hålla los santos rent från kriminella.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat på Penguin RP innan men nu så tänkte jag byta till er då jag har hört att mina klasskamrater spelar här

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? ett exempel om jag är polis och griper en person så kan jag låta dom rymma så att det blir ett bättre RP scenario och då blir det bättre för alla inblandade i scenariot samt bir de roligare för båda panterna

Vad är suntförnuft för dig? sunt förnuft för mig är att man är logiskt tänkande alltså så som vi gör i vardagliga liv till exempel att inte tränga sig i kön i en affär även att man har bråttom. om man tar ett till exempel från era regler så har vi ju "Bygger på Rimlighet, Respekt och Hänsyn." det menas ju med sunt förnuft.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? En regel som fastnade för mig va ju COPBAIT har ju sett de på flera serverar att det inte följs men som mina klasskamrater har sagt så. § 4.1 COPBAIT följs det i er server och det är jag glad för

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inget som jag kommer på just nu! ha en trevlig kväll:)

Xeyz

Medlem
Meddelanden
41
Trofépoäng
8
Godkänd skriftlig ansökan, du har 48h på dig att ta muntlig, lycka till!

Lemy

Mod
Forumpersonal
Mod
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,091
Trofépoäng
38
Godkänd efter muntlig!