Intervju Hakora.1 | Medlemskap ansökning [adde]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hakora.1

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Användarnamn: Hakora.1

Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Vad är ditt discord namn? 45anegay

Vad är ditt födelsedatum? 30 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi Somi som ursprunglingen är ifrån nord afrika med en väldigt fattig upväxt han levde ofta i ett telt och fick flytta ungefär varanan månad pågrund av fattigdomen efter en stund slutade kriget i hans hemland och han pappa mustafa Somy och mamma Isrel Somi fick båda jobb i sverige då tog dom buss från afrika till staden Rinkeby i sverige dom kom dit år 2004 då abdi var 3 år gammal han och hans 2 bröder började i en skola som hetter Linkon skolan abdi ville alltid när han var liten bli Brandman han hade drömt om det efter några år i skolan skulle Abdi börja högstadiet det var då abdis liv förändrades helt... Han kom hem en tisdag klockan 15.14 och fick reda att hans pappa hade diagnotiserats med Cancer Abdis pappa som
an älskade mest av allt på jorden han familj sörjde i dagar efter det gick abdi tillbaka till skolan men då kom ett gäng av skolans tuffaste killar fram till han och sa att dem vet att hans familj är fattig och hur han kunde hjälpa dom. Abdi då förståd inte vad dom menade men han ville hjälpa sin mamma och sin små syskon så han va på. De sa han skulle leverera Droger till en kille som heter Axel abdi tackade nej och sprang fort därifrån sen dess har Abdi pch hans familj vart fattiga

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra med till serverns rp är en massa scenarios som är på hög rp nivå.
och Jag skulle göra mitt bästa för att bidra till en så bra roleplay och vilja utveckla mig själv inom det tillsammans med alla medlemmar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ett scenario ska vara kul både om man vinner eller förlorar. Bara för att man förlorar behöver inte vara tråkigt för att man "förlorade" det utan att det blir lika kul om motparten vinner som om man själv skulle vinna. Om man till exempel skulle vara i ett scenario där snuten jagar mig och jag kanske kör in i något eller helt enkelt låter dom ta fast mig för att dom också ska få ha det roligt i scenariot. Det bästa är när det blir ett långt och välgjort scenario och framförallt ett scenario där regler följs och alla tycker det är roligt!

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM (Random Deathmatch) Definition: Innebär att döda eller slå andra spelare utan giltigt bakomliggande scenario. Exempel: Du hamnar i bråk med en person, du väljer som första utväg att slå ner honom istället för att prata dig ur bråket. b. VDM (Vehicle Deathmatch) Defintion: Innebär att använda fordonet som ett vapen för att skada eller döda utan giltigt bakomliggande scenario. Exempel: Det står en person på gatan. Du kör på honom, utan någon som helst bra anledning. c. COPBAIT Defintion: Innebär att du försöker få polisens uppmärksamhet Exempel: Du befinner dig vid ett trafikstopp, bredvid dig står en Polis.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja har rpat sen 2021 är aktiv mogen och kan alla regler

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag är aktiv och trevlig

.adde_

Head-Mod
Personalmedlem
Head-Mod
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
135
Trofépoäng
18
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom