Godkänd håkan | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

håkan

Ny Medlem
Meddelanden
11
Trofépoäng
1
Användarnamn: håkan

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199146752297/

Ditt Hex-ID eller BanID: steam:110000146b85929

Vad är din discord tagg? junnyfattypiggy

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? bisho

Bild på banmeddelande: MedalTVFiveM20250711221237.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att jag blev bannad för att jag hade en polisbatong i mitt inventory utan att vara polis, vilket går emot reglerna. Jag blev också anklagad för metagaming. Jag förstår att det här inte ser bra ut, och jag vill förklara hur jag tänkte.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag fick batongen av en annan spelare som gav den till mig. Jag visste inte att det var ett otillåtet föremål, annars hade jag inte tagit emot den. Jag tänkte inte så långt i stunden, utan trodde bara det var ett RP-föremål som man kunde ha. Jag använde aldrig batongen, och hade inga planer på att göra det. Gällande metagaming: Jag sa troligen något som jag som spelare visste, men som min karaktär inte borde veta. Det var inte meningen att blanda OOC-info med RP, men jag råkade göra det av misstag. Jag försöker alltid hålla isär det, men ibland blir det fel. Jag tar det på allvar och vill bli bättre på det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår varför jag blev bannad, men jag gjorde inget medvetet fel. Jag visste inte att man inte fick ha batongen, och metagamingen var inte med flit. Det var ett misstag från min sida och jag respekterar att staff reagerade. Men jag hoppas att ni kan se att det inte var något jag gjorde för att förstöra RP eller bryta mot regler medvetet.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har fått några varningar tidigare, men inga större problem. Jag har lärt mig från dem och försökt göra bättre ifrån mig varje gång. Den här situationen har gjort mig ännu mer uppmärksam på vad jag får och inte får göra.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde ha frågat staff direkt när jag fick batongen om det var okej att ha den, istället för att bara behålla den. Jag borde också ha varit mer försiktig med vad jag säger i RP så att det inte kan uppfattas som metagaming. Nästa gång kommer jag alltid dubbelkolla så jag inte sitter med saker jag inte får ha, och tänka mer på skillnaden mellan OOC och IC.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår det helt. Jag kommer inte tjata eller störa staff, utan väntar tålmodigt på att ni ska läsa detta och ta ett beslut när ni har tid.

Bisho

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
17
Trofépoäng
1
Godkänd, läs reglerna innan du börjar rpa.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom