Nekad håkan | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

håkan

Ny Medlem
Meddelanden
11
Trofépoäng
1
Användarnamn: håkan

Vad är ditt namn i verkligheten? Håkan Svensson

Vad är ditt discord namn? junnyfattypiggy

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Jag heter Håkan Svensson och är från en liten stad i södra Sverige där jag har jobbat på fabriker hela mitt liv. Min uppväxt har varit enkel och lugn, men jag drömmer om något bättre. Jag är en lugn person, men kan vara envis och har svårt att lita på nya människor. Mitt mål är att en dag starta ett eget garage och leva ett stabilt och lugnt liv.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Snabb, effektiv, hjälpsam.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Stressad, tjurig, misstänksam.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med engagerat och roligt rollspel där jag försöker göra situationerna så verkliga som möjligt. Jag spelar alltid schysst, följer reglerna och försöker hjälpa andra att få en bra upplevelse på servern.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat rollspel i flera år, både i GTA RP och andra spel. Jag är van vid att hålla mig i karaktär och följa reglerna för att göra spelet roligt och rättvist för alla.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid ska försöka vinna utan låta motståndaren vinna ibland för att göra spelet mer rättvist och roligt för alla. Det gör att scenariot blir mer verkligt och spännande.

Vad är suntförnuft för dig? Sunt förnuft för mig är att spela på ett sätt som känns rimligt och rättvist, att respektera andra spelare och inte göra saker som förstör spelet eller är orimliga bara för att vinna.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM = Döda inte bara utan anledning. VDM = Kör inte på folk utan att det är RP. Metagaming = Använd inte sånt du vet utanför spelet i RP

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, Jag tror inte det.

Lemy

Mod
Forumpersonal
Mod
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,087
Trofépoäng
38
Nekad!