Nekad gurra. | Medlemskap ansökning [reald1zzy]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

gurra.

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad är ditt discord namn? gurra.

Vad är ditt födelsedatum? 29 Juni 2005

Berätta om din karaktär. Jag heter Rodrigo perez, och är en man på 184 centimeter brunt hår, vältränad och blåa ögon. Han är 23 år gammal och kommer från en litet by vid namn Karlskoga,under hans uppväxt har det varit mycket bråk pga allvarliga alkohol bekymmer mellan föräldrarna. Rodrigo hade en storebror som tyvärr dog i en skottlossning på hans 19 årsdag, Hans bror hade det inte lätt alls, han var den som fick ta mest skit under barndomen, med mycket av slag, straff och utskällningar, han hade det helt enkelt inte lätt alls. jag är riktig ledsen nu i efterhand att jag inte gjorde något åt när mina föräldrar misshandlade min bror, jag bara stod där och blunda. Jag hade det tufft som sagt och har hamnat fel flera gånger i livet, när jag kom in i tonåren började vi göra riktigt dumma saker, inbrott, vi började med att smuggla flera liter sprit till gruvan från finska gränsen, några av killarna fastnade även i grova missbruksproblem så som olika substanser och stark sprit. Efter att jag levt ett kriminellt liv i ungefär 5år så dog tyvärr min bror, mina föräldrar hade dödat min bror fysiskt han orkade inte med längre och ansåg att det var den enda utvägen. Ungefär två veckor efter att han gått bort så är det jag som får ta skiten från mina vårdnadshavare, jag förstår hur tufft brorsan hade det och väljer att sent på natten boka att tog långt långt bort, jag hittade en biljett till Örebro. Jag skulle alltså fly allt och leva självständigt när jag bara var 17år. när jag väl kom fram till Örebro så tog jag olika bussresor runt om i storstäderna, det var väldigt ovant för mig eftersom att den största staden jag varit i var inte en stad utan en liten by i Ryssland, tillslut kom jag fram till en stad som heterAvena den såg riktigt fin och hemtrevlig ut. Jag hade hört talas om staden. Befolkning var riktigt trevliga och jag träffade en kille. Noah Björk hette han, vi började umgås mer och mer och även vi började att göra bra saker, han kom dit med sin mamma och deras ekonomi var dålig. Vi började med att köpa bilar och göra om de och sälja de för mer. själv har jag aldrig riktig haft det dåligt med pengar men ville inte att han skulle åka in i fängelset själv, skulle han göra det ska jag det med! När jag blev 20år gammal var det som att jag hade växt ifrån all kriminalitet , det var helt enkelt inte längre värt spänningen och att offra hela livet i fängelset. mitt dopamin pumpades inte längre av denna livsstilen, jag pratade med Håkan och berättade vad jag kände. Han blev förvånad men sa att han också tänkt på samma sak han berättade att han fortfarande tycker att det är roligt och att det är lätta pengar, men han vill inte sitta inne den sista delen av sin mammas liv, hon hade ju börjat att bli gammal och han tänker bara att det skulle förstöra henne totalt, hon hade kämpat allt för att hennes son skulle få ett bra liv, och Noah började att få skuldkänslor för att han lämnat mamma hemma när han varit ute och röjt i flera dagar. hans mamma kunde läsa allt i morgon tidningen och berättade alltid att dem människorna borde få fängelse, jag, Håkan och några andra av våra kompisar döljde allt för henne och vi hade tur att polisen inte hittade oss. när vi slutat med allt det kriminella så försökte vi komma med i en MC klubb men det gick inte rätt väg kan man säga då så sökte vi till ett jobb på mekonomen och fick faktiskt jobbet. Själv så hade jag gott om pengar och kände inte att jag behövde jobba för att försörja mig. Håkan jobbar mycket och jag börjar bli less på att inte arbeta på arbetsplats, och det är det som är mina planer framöver. Mitt drömjobb är att bli chef över en bra bilfirma eller mekaniker.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Extremt social (GIllar att prata mycket me folk) Lösnings orienterad samt allmänbildad

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Kan bli lätt sur, Dålig me teknik, Samt kan bli lett upphetsad

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med extremt bra genomförda scenarion. Mycket social rpa samt extremt hög rp nivå

Har du någon erfarenhet inom rollspel? har spelat rp sedan 2021

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela så att de blir så bra scenario samt rp som möjligt alltså de spelar ingen roll om du vinner eller förlorar sålänge de e bra rp.

Vad är suntförnuft för dig? Sunförnuft är att man ska tänka logiskt och realistiskt man kan även gärna tänka en extra gåmg ifall man skulle gjort detta i verkligheten

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming- att du tar information utanför din karaktär. Copbait- att du me mening försöker få polisens uppmärksamhet. Suntförnuft- tänka logiskt samt realistiskt

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Top Bottom