Nekad Gurra 0n drugz | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Gurra 0n drugz

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad är ditt discord namn? gurra 0n drugz

Vad är ditt födelsedatum? 20 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Conny Stålkuk, 30 år, Conny är i bakrunden kriminell på grund av problem i hemmet som barn men nu försöker han komma in på rätt bana i livet ibland händer det att han gör brott men han tar på sig dom. Conny var medlem i ett stort och mäktigt motorcykelgäng. Han är också väldigt trevlig men om man inte passar sig så kan temperamentet ryka snabbt. Conny gillar att ha kontakter i den kriminella världen även fast han försöker komma därifrån bara ifall någon jävlas med honom. Han är allmänt trevlig och glad snubbe, skojar mycket. Han har mörkt kort hår och lite skäggstubb, han har en ganska vältränad kropp. Han gillar att ha på sig mjukis byxor med någon snygg tröja och stiliga skor. Conny gillar att gå bestämt och med pondus. som sagt han hanterar andra med mycket respekt så länge dom inte jävlas med han. Han gillar som sagt bilar och hans dröm är att en dag äga en fin bmw m2. Personerna runt Conny tycker att han är en trevlig individ med roliga skämt. Conny älskar musik, det har hjälpt honom att tänka på annat under sin kriminella period. Någon som betyder mycket för Conny är hans hundvalp Benny som också har hjälpt han att tänka på annat under kriminella perioden

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Conny är en social och pratglad kille som mer än gärna skaffar nya vänner. Conny är en person som respekterar alla som respekterar honom. Conny har en otrolig drivkraft i sig som ger fördelar till det yrket han befinner sig på.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär hans hetsiga temperament kan ibland leda till konflikter, connys förflutna kan göra de svårt för honom att bygga upp ett nytt liv, connys passion till bilar kan ibland leda till dyra utgifter

Vad kan du bidra med till serverns rp? Jag tror att min närvaro kan ge en väldigt bra påverkan på denna server och kommer ha mitt bästa i åtanke. Min rp kommer vara bra så hoppas andra kommer rp bra på grund av mig och jag kommer kunna jobba hårt så staden kan gå framåt enklare och förhoppningsvis få starta upp eget företag.

Har du någon erfarenhet inom rollspel?
Ja, jag spelade på bryggeriet tidigare men slutade med fivem ett tag och nu är jag här. och jag ligger på 1500+ timmar på seriöst rollspel så jag skulle säga att jag har erfarenhet

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man måste kunna förlora för att ha kul och om man inte alltid vinner så kan man säkert bygga ett väldigt långt och bra scenario.

Vad är suntförnuft för dig? Suntförnuft är att man ska spela så realistiskt som möjligt, och att man alltid ska tänka efter en gång innan man gör något.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm-du använder ditt fordon som ett vapen. rdm, du dödar någon utan anledning, metagaming du tar information utifrån servern in i spelet. fair rp- du måste värna om ditt liv.

Heter du samma på discord som på steam?

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Senaste redigerad:

Splirran

Medlem
Meddelanden
45
Trofépoäng
8
granskar

Splirran

Medlem
Meddelanden
45