Nekad Greger | Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Greger

Medlem
Meddelanden
28
Trofépoäng
3
Användarnamn: Greger

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198888301883/c

Ditt Hex-ID: steam:11000013750b53b

Vad är din discord tagg? Greger eller Handikappsfall

Vem var det som bannade dig? Novuz

Bild på banmeddelande: File(s) attached

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet faktiskt inte men jag åkte runt på torget och sedan såg jag en polare som vart nerslagen och hans bil vart sluten och då skulle jag hjälpa han och då vart jag bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vet faktiskt inte men jag åkte runt på torget och sedan såg jag en polare som vart nerslagen och hans bil vart sluten och då skulle jag hjälpa han och då vart jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Säkert vart jag bannad av en andledning med vill inte vara bannad och om Novuz svarar kan du görna skriva vrf och så kan jag rätta till det

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blev bannad för att jag spammade i reports av novuz för att jag vart vdmad och bad om ress väldigt många gånger

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja om jag får veta vad jag gjorde för fel

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp!

Bilagor

• Skärmbild 2024-08-27 144308.png
    Skärmbild 2024-08-27 144308.png
    235.4 KB · Visningar: 5
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom