Nekad Greger | Ban Överklagan [vAlexx]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Greger

Ny Medlem
Meddelanden
20
Trofépoäng
3
Användarnamn: Greger

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198888301883/

Ditt Hex-ID: 11000013750b53b

Vad är din discord tagg? Heter !Grgeger eller Handikappsfall

Vem var det som bannade dig? Novuz

Bild på banmeddelande: File(s) attached

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag spelade en låt i min Bmw X7 samt åkte runt med den och det va några ord som va rasistiska i den och jag ber så hemskt mycket om ursäkt och hoppas verkligen att jag skulle kunna få unban för detta är det fivem serven jag verkligen vill spela på

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt och spelade musik och sedan byte carradion låt som den ska och då kom det upp en låt som hade några rasistiska ord i och sedan stannade jag på torget för att hjälpa min polare Bandera för att hans bil vart snod på torget och då tänkte jag inte mer på min bil och sedan vart jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är ingen felaktig ban, jag ber så hemskt mycket om ursäkt och hoppas verkligen att jag ska kunna spela på denna serven snart igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja det har jag för att jag spammade i reports för att jag vart vdmad och en kille i grove street och då bad jag om ress men staffsen bara markerade det som löst och sedan vart jag arg för att staffsen inte gjorde något och spammade 5-7 gånger på samma report

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat tagit bort alla mina låtar och sånt som åär konstiga och hade kunnat använda mig utav snusförnuft och stängt av musiken innan det vart den låten

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, hoppas verkligen jag hade kunnat på unban för detta är den bästa fivem serven jag har spelat på.

Bilagor

• Skärmbild 2024-08-27 150032.png
    Skärmbild 2024-08-27 150032.png
    244.3 KB · Visningar: 8
Top Bottom